خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ایستادگی و ولایتمداری راهبرد شکست توطئه های استکبار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا گفت: ایستادگی و تبعیت از رهبری رمز پیروزی و راهبرد شکست توطئه های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: شناخت نظام سلطه و نقشه های شوم آن با بهره گیری از منویات رهبری ممکن خواهد بود.
وی ادامه داد: سازش ناپذیری و ایستادگی تاپای جان ویژگی بارز شهدا در دوران دفاع مقدس بود که با نثار خون خود پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه داشته و از ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی دفاع و حراست کردند.
وی اضافه کرد: امروز نیز آحاد مردم و مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا در سنگر ایستادگی در برابر نظام سلطه باشند و با اتحاد و همبستگی در راه اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.
وی گفت: شهدا در حقیقت شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کرده و از این راه گامی عقب ننهاده و در این مسیر اما و اگر و سازش ناپذیری را به خود راه ندادند.
وی افزود: پیام شهدا، مقاومت در برابر توطئه های نظام استکباری و وحدت بین امت اسلامی است که باید در بین نسل آینده نیز نهادینه شود.
وی ادامه داد: آرمان های شهدا و رهمنودهای رهبری روشن کننده و راهنمای ملت بزرگ ایران در مسیر درخشان آینده این مرز و بوم است.
وی اضافه کرد: پایمردی در صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب همواره مورد تاکید رهبری و شهدا بوده و باید مورد اهتمام آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها