اجرای طرح اعتلای مدیریت انقلابی محله با نام امام در مناطق بابلسر

طرح امام (اعتلای مدیریت انقلابی محله) طرح ابتکاری سپاه ناحیه بابلسر در روستای خشکرود هادی شهر اولین محله از 40 محله هدف در گام نخست با رمز یا فاطمه الزهرا (س)اغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۹۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طرح امام (اعتلای مدیریت انقلابی محله) طرح ابتکاری سپاه ناحیه بابلسر در روستای خشکرود هادی شهر اولین محله از 40 محله هدف در گام نخست با رمز یا فاطمه الزهرا (س)اغاز به کار کرد.

این طرح از ساعت 9 صبح با استقرار اکیپ پزشکی شامل 2 پزشک عمومی 2 پرستار برای انجام سنجش فشار و قند خون متخصص داخلی مشاور خانواده مدد کار اجتماعی دندان پزشک و پزشک طب سنتی و همچنین کمیته های رسانه و فرهنگی اغاز به کار کرد.

در ادامه کمیته های سازندگی عملیات علمی پژوهشی و هماهنگی نیز در محله مستقر شده اند و به اجرای برنامه هایی که در ادامه مشاهده می فرمایید پرداختند. این طرح پس از اقامه نماز مغرب و اعشا به امامت حجت السلام آزادی کناری امام جمعه هادی شهر و انجام نورافشانی به میمنت 40 سالگی انقلاب اسلامی به پایان رسید.

در حاشیه این طرح کلنگ زنی ساخت یک خانه محروم دیوار نویسی و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ موسوی نژاد فرماندهی سپاه بابلسر و حجت السلام آزادی کناری امام جمعه هادی شهر به سخنرانی فرهنگی بصیرتی در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی پرداختند مسابقات شادی نیز برای کودکان در این جشن برگزار شد. مشاور خانواده  مشاوره حقوقی گشت بسیجی محله محور غرفه فروش محصولات خانگی بانوان محله کلاس سلاح شناسی کلاس تیراندازی با سامانه شبیه ساز  مسابقه کتابخوانی و مشاوره کشاورزی در حاشیه این طرح ارائه شد.

این طرح توسط قرارگاهی که در محله شکل گرفته ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها