استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) بیجار:

دشمنان ما فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی ما را نشانه گرفته اند

استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) بیجار در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت حوزه مقاومت شهید یاری در روستای جعفرآباد برگزار شد گفت: دشمنان ما با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی قصد گرفتن روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را دارند.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با اولین روز از هفته بسیج مراسم گرامیداشت این روز به همت حوزه شهید یاری در مسجد روستای جعفرآباد با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام ذبیح الله میرزایی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت، اظهار داشت: بسیج راهش همان راهی است که پیامبر عظیم الشان آغاز کرده و بعد از آن حضرت علی (ع) و اهل بیت آن را هدایت و ادامه دادند.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت افزود: این دو مهم در راستای یکدیگر هستند و بسیجیان ما با تلاش شبانه روزی و خسته نشدن و ناامید نشدن با ترسیم چشم انداز برای آینده عزت و افتخار می‌آفرینند.

استاد حوزه علمیه شهرستان بیجار گفت: عزت و افتخار انقلاب اسلامی و اشاعه آن در جهان مدیون خون پاک هزاران شهید و ایثارگری است که داوطلبانه جان خود را نثار انقلاب و آرمان‌های آن کردند.

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر اینکه هنر مسئولان در زمان کمبود‌ها و مشکلات مشخص می‌شود، اعلام کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام کمبود‌ها در برابر استکبار جهانی تا بن دندان ملسح ایستادگی کردند و درس ایثار و جوانمردی را به ما آموختند.

وی ادامه داد: هفته بسیج برای اهداف بزرگ نامگذاری شده است و اگر ایمانمان قوی باشد می‌توانیم با سلاح تقوا و صبوری در برابر تمامی مشکلات حال حاضر ایستادگی کنیم.

استاد حوزه علمیه امام صادق بیجار گفت: شناخت و اخلاص دو خصوصیت اصلی بسیجیان است که طبق وعده الهی اگر ایمان قوی داشته باشیم هیچگاه سراغ وعده‌های دروغین دشمنان نمی‌رویم.

به گفته میرزایی از زمان شروع غیبت صغری تا کنون و در هیچ زمانی بغیر از زمان حاضر سفره دین خداگسترده نبوده و ارزش‌های دینی اسلامی در هیچ کجا مطرح نبوده است و این نیز میسر نمی‌شد مگر با شناخت انقلاب و ترویج تفکر بسیجی.

وی با اشاره به سخنان دشمنان نظام قبل از ۱۳ آبان، اعلام کرد: برخی افراد نادان با سخنان پوچ قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را داشتند و مردم ما بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه‌ای خلق کردند که موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

میرزایی با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی گفت: خانه اصلی فضای مجازی در کشور انگلیس است و باید کاری کنیم در این جولانگاه که اعتقادات و باور‌های دینی ما را نشانه گرفته اند شرمنده دشمننان بشویم.

وی بر مطالعه وصیت نامه شهدا توسط جوانان و نوجوانان تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان ما با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی قصد گرفتن روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی ملت ما را دارند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات