مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد :

موج اسلام خواهی بعد از تولد انقلاب اسلامی

خبرگزاری بسیج: مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتدار انقلاب اسلامی گفت: با تولد انقلاب اسلامی سه موج اسلام خواهی در دنیا ایجاد شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۸۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد عصر امروز در نشست با فرماندهان بسیجی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتدار انقلاب اسلامی گفت: با تولد انقلاب اسلامی سه موج اسلام خواهی در دنیا ایجاد شد.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام در دنیا رونق تازه ای پیدا کرد، خیلی ها در دنیا از این پیروزی متحیر شدند و وانمود کردند که این چه قدرت پرتوانی بود که توانست چنین حادثه عظیمی را به وجود بیاورد! چرا که معتقد بودند این اتفاق غرب و نظام سلطه را تکان داد.

این مقام مسؤول ادامه داد: آنها سپس به قرآن رجوع کردند تا حقایقی از آن دستشان آمد تا که مشتاق آن شدند و به اسلام گرایش پیدا کردند در آن زمان یک موج به سمت اسلام به وجود آمد.

وی در تشریح موج دوم اسلام خواهی بعد از انقلاب اسلامی، بیان کرد: جوانان زیادی حتی در کشورهای اسلامی بودند که بعضی هایشان واقعاً آدم های صادقی بودند که دلشان را به مارکسیست خوش کرده بودند و گمان داشتند با تشکیل دولت سوسیالیستی می توانند فقر و بی عدالتی را از خود دور کنند، فکر می کردند در مارکسیسم امیدی برای مردم هست اما بعد از شکست نظام مارکسیستی، دیدند این نظام فایده ای ندارد و بعد از آن به اسلام گرویدند.

حجت الاسلام عبدالله پور اضافه کرد: بعد از آشنایی با اسلام، به قرآن، به احکام اسلامی و به جمهوری اسلامی نگاه کردند، دیدند این چه نظامی است که آمده و همه قدرت های ظالم و ستمگر سر ستیز با او دارند اما او با اقتدار ایستاده و نمی لرزد، دنبال هرچه در مارکسیسم بودند و نیافتند، دیدند حالا در اسلام هست.

وی با اشاره به موج آخر در گرایش به اسلام، مطرح کرد: مقطع بعدی هم مأیوس شدن از لیبرال دموکراسی غرب و اقتصاد کاپیتالیستی است، هرچند که آنها در صدد بودند تا این مسئله را در تبلیغات کوچک کنند اما واقعیت قضیه که کوچک نمی شود، در پایتخت اقتصادی آمریکا و در کانون اصلی سرمایه داری دنیا یعنی وال استریت، هزاران نفر جمع شدند تا بگویند ما سرمایه داری نمی خواهیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج قرچک در پایان افزود: در میان آن تجمع کنندگان، استاد دانشگاه، سیاستمدار و از گروه های دانشجویی بودند که همان حرف ما یعنی "نه شرقی، نه غربی" را سر دادند، بعد از این حادثه باز اقبال به اسلام بیشتر شد./

ارسال نظرات