بسیجی قهرمان کاراته کشور در گفت وگو با بسیج؛

کسب چهار عنوان قهرمانی کشور/ آرزوی ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان را دارم/عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران

فاطمه دستجانی فراهانی نوجوان نخبه بسیجی است که با وجود 13 سال سن عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در رشته کاراته سبک آزاد را در کارنامه درخشان خود دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۸۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ شهرستان فراهان در حوزه ورزش یکی از شهرهای شناخته شده در استان مرکزی است که در سال‌های اخیر نوجوانان و جوانان بی شماری در این شهر با تلاش و پشتکار خود و راهنمایی های اساتید و وجود زمینه ها و امکانات بالقوه توانسته اند در مسابقات مختلف استانی و کشوری مدال‌آوری نمایند و موجب افتخار و سربلندی این شهر شوند.
یکی از نوجوانان قهرمان بسیجی شهر ما، فاطمه دستجانی فراهانی است که در مسابقات مختلف حضور داشته و توانسته است موفق به کسب مدال و عناوین برتر استانی و کشوری شود.
به همین مناسبت و به پاس زحمات و تلاش این نوجوان ورزشکار شهر که هم در تحصیل و هم در ورزش دارای کارنامه موفقی است با وی به گفتگو نشسته ایم.
فاطمه دستجانی فراهانی نوجوان نخبه بسیجی است که با وجود 13 سال سن عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در رشته کاراته سبک آزاد را در کارنامه درخشان خود دارد.
وی در گفتگوی صمیمی با خبرنگار بسیج گفت: از سن 8 سالگی ورزش را شروع کردم و از ابتدا رشته ورزشی کاراته را انتخاب کردم.
این نوجوان بسیجی افزود: در کنار تحصیل ورزش را ادامه دادم همواره به فکر حضور موفق خود برای کسب سکوهای قهرمانی ملی و بین المللی در این ورزش هستم.
دستجانی بیان کرد: افتخارم این است که در طول مدت فعالیت ورزشی ام زیر نظر مربی بزرگ خود سنسی فاطمه گنجی و سنسی آتنا رحیمی با فنون و مهارت های این ورزش آشنا شدم و تمرین می‌کنم و راه های موفقیت در ورزش را می آموزم.
این بسیجی قهرمان تصریح کرد: در مسابقات مختلف حضور داشته ام و مهم ترین مقام های که دارم ۴ مقام قهرمانی در کشور و یک مقام قهرمانی و سه مقام نایب قهرمانی در استان را دارم.
وی ادامه داد: در تربیت و زندگی اجتماعی و تحصیل و میدان ورزش مدیون پدر و مادرم هستم.
دستجانی فراهانی گفت: این ورزش را با جدیت تمام ادامه خواهم داد و با سعی و تلاش و راهنمایی های اساتیدم در مسابقات ورزشی مختلف شرکت خواهم کرد و به چیزی جز موفقیت در مسابقات و کسب مقام و دست‌یافتن به سکوهای قهرمانی نمی اندیشم و در تحصیل هم می خواهم به جایی دست یابم که برای خانواده و جامعه خود مفید واقع شوم.
این نخبه بسیجی تصریح کرد: تحصیل و ورزش هردو مهارت های خاص خود را می خواهد. موفقیت در این دو مقوله علاقه و ذهن قوی و پشتکار مجدانه می‌خواهد که خوشبختانه من توانسته ام با هر دو آنها خوب کنار بیایم آنطوری که به ورزش و موفقیت‌ها خود علاقه دارم در درس و تحصیل هم کوشیده ام دانش آموز موفقی باشم.
این بسیجی قهرمان از بی مهری برخی از مسئولان گفت: ورزشکاران نوجوان با تلاش های خود و خانواده توانسته اند پله های قهرمانی را طی کنند اما مسئولان شهرستان ما را هنورز باور نکرده اند و حتی تقدیر کوچک از ما قهرمانان نوجوان صورت نگرفته است.
مادر این نوجوان در ادامه گفتگو به ما گفت: به خاطر سلامتی و شادابی فرزندم را با ورزش آشنا کردیم.
وی ادامه داد: فاطمه دختر بسیار باهوشی است که با علاقه و پشتکار فراوان کاراته را ادامه می دهد. و من و پدرش تمامی تلاشمان را می کنیم تا فرزندمان به آرزوی خود برسد.
خانم دستجانی از عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران این سبک گلایه کرد و افزود: متاسفانه چون دخترم سبک کاراته آزاد کار می کند هزینه ای برای مسابقات از سوی مسئولان پرداخت نمی شود و تمامی هزینه ها را خود پرداخت کرده ایم.

ارسال نظرات