مقام سوم کشتی آزاد جهان به ایران رسید

رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روزهای 25 تا 27 آبان در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم و 4 مدال برنز نوید زنگنه، حسین شهبازی، علی شعبانی و امین طاهری و کسب 105 امتیاز بعنوان سوم دست یافت این در حالی بود که تیم ایران پارسال در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۶۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روزهای 25 تا 27 آبان در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم و 4 مدال برنز نوید زنگنه، حسین شهبازی، علی شعبانی و امین طاهری و کسب 105 امتیاز بعنوان سوم دست یافت این در حالی بود که تیم ایران پارسال  در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

کامران قاسم پور ، علی شعبانی ، ایمان صادقی و نیما اشفاقی کشتی گیران مازندرانی شرکت کننده در این مسابقات بودند.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور کشتی گیر جویباری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغعولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی  در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی کشتی گیر بابلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد وی در دور بعد اریک تیله از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شعبانی در این مرحله مقابل گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل چائو کیانگ یانگ از چین با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی  کشتی گیر جویباری در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. صادقی در این مرحله مقابل گئورگیوس پیلیدیس از یونان با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سان فاوز از آمریکا  با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. صادقی در این دیدار مقابل مینگهو لیو از چین با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیما اشفاقی کشتی گیر  امیرکلایی در دور اول مقابل گئورگ مخیان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت ها کنار رفت و در مجموع هفدهم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها