فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

بسیج باید بتواند از توان همه مردم در راستای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاه کند

سرهنگ سلمانی :بسیج هر جایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد حضور دارد و بسیج باید بتواند از توان همه مردم در راستای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاه کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۹۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی در نشست خبری هفته بسیج بیان داشت:بسیج هر جایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد حضور دارد و بسیج باید بتواند از توان همه مردم در راستای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاه کند.
سلمانی افزود: در هفته بسیج دو نگاه وجود دارد و نگاه اول گفتمان رهبر معظم انقلاب در پاسخ به مطالبات مردم است و نگاه دوم ارائه خدماتی است که در قالب گروه های جهادی و تیم های خدمت رسانی در هفته بسیج به مردم خواهد بود.
وی گفت: بسیج دارای یک ساختار مردمی است که به فرمان امام (ره) تشکیل شد و امروز با حضور سردارانی همچون سردار سلیمانی و سردارشهید همدانی ها در کشورهای سوریه ،لبنان، عراق و یمن شاهد تشکیل این ساختار بسیج مردمی در این کشورها هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزدر ادامه از ادارات و نهادهای شهرستان دعوت نمود تا با حضور در برنامه های این هفته و گرامیداشت ایام هفته بسیج هر چه بیشتر در جهت اعتلای فرهنگ بسیج و شعار هفته بسیج که همان "ما توانسته ایم" است تلاش نمایند.
سرهنگ سلمانی افزود: ناحیه مقاومت بسیج مهریز امسال درهفته بسیج بالغ بر 150 برنامه در سطح حوزه مقاومت ،پایگاه و مساجد اجرا خواهد نمود.

ارسال نظرات