مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با «بسیج»؛

حفظ وحدت و یکدلی در جامعه اسلامی بیش از پیش ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه حفظ وحدت و یکدلی در جامعه اسلامی بیش از پیش ضروری است، بیان کرد : با وحدت و تمسک به اهل‌بیت می‌توانیم توطئه دشمن را در ایجاد تفرقه خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۴۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با «بسیج» اظهار داشت :  قرآن کریم همه مسلمانان را یک امت واحده خوانده در حالی که امروزه برخی رویدادها موجب تفرقه مسلمانان شده است و روابط مسلمانان با یکدیگر بر طبق همان الگویی که دولت‌های غربی و استعماری به نفع خود بیان کرده‌اند یعنی "تفرقه‌ بینداز و حکومت کن" رقم خورده است؛ مخالفان اسلام با حربه‌هایی مانند بنیادگرایی، افراط‌گرایی و تروریسم و نسبت‌دادن آنها به اسلام سعی در نابودی اسلام دارند.

حفظ وحدت و یکدلی در جامعه اسلامی  بیش از پیش ضروری است

حجت الاسلام سید احمد رسولی گفت : یقیناً اگر این اختلاف شیعه و سنی و این توطئه دشمن بر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی نبود، الآن وضع منطقه ما کاملاً تغییر کرده بود.

وی افزود : امروز وحدت جامعه اسلامی عامل قدرت و عزت مسلمانان در سراسر دنیا است، آن هم در عصری که دشمنان دنبال استضعاف مسلمین و تسلط بر آن ها هستند.

وی با تشبیه اختلافات مسلمانان به تخمی که پیر انگلیس قرن‌ها قبل در بحث اختلافات مذهبی ایجاد کرد و الآن بهره خود را می‌برد تصریح کرد: دشمن با همین اختلافات توانسته بین مسلمانان، حتی بین مذاهب کینه و نفرت ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت : هیچ وقت شیعه و سنی دشمن هم نبوده و آنان که بر طبل اختلاف می کوبند قطعا نه شیعه هستند و نه سنی بلکه مزدور و سر سپرده دشمنان اسلام بوده و یقینا در مسیر شیطان گام بر می دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : برادران اهل سنت و اهل تشیع باید با حفظ هوشیاری و شناخت دشمن مشترک موجبات یاس و نابودی دشمنان را فراهم سازند.

 

خبرنگار بسیجی : فلاحتکار

ارسال نظرات
پر بیننده ها