فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در اشکذر

امامی گفت: بیش از ۵۰ برنامه متنوع در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی واجتماعی، اقتصادی و سازندگی افتتاح و اجرایی در هفته بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۴۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سید اسدالله امامی ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت‌های انجام گرفته در هفته بسیج سال جاری اظهار کرد: در هفته بسیج که از ۲۸ آبان‌ماه امسال آغاز شد، بیش از ۵۰ برنامه متنوع در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی واجتماعی، اقتصادی و سازندگی افتتاح و اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به هدف از تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: هدف از تشکیل بسیج در ابتدا، تشکیل نهادی نظامی نبود بلکه با توجه به وجود نیرو‌های ژاندارمری، ارتش و کمیته انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت وامنیت از کشور در داخل بر عهده دیگر نهاد‌ها بود.
این مسئول تشریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز بسیج با کمترین تجهیزات و باتوکل به خدا و استفاده از رهنمود‌های ولایت فقیه با مشارکت مردم غیور ایران با بیشاز ۳۰ کشور جنگید و در آخر پیروز شد.
امامی خاطرنشان کرد: امروز دستاورد‌های بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی به مناطقمحروم بوده که در عرصه‌های دیگر نیز فعال است.
وی اضافه کرد: امروز وظیفه بسیج در کشور جلوگیری از نفوذ دشمن و راه‌های مقابله با آن بوده که این امر می‌تواند توطئه آنان را نقش بر آب کند.
 
 
 
 
ارسال نظرات