خبرهای داغ:
در سفر استانی روحانی به آذربایجان‌غربی

7 وزیر دولت یازدهم وارد آذربایجان‌غربی می‌شوند

در سفر استانی روحانی به آذربایجان‌غربی، فردا 7 وزیر دولت یازدهم وارد آذربایجان‌غربی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۰۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  در جریان سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، چند وزیر و چند معاون روحانی نیز وی را همراهی می‌کند.

این وزرا و معاونان آنها در 17 شهرستان استان شامل ارومیه، اشنویه، نقده، بوکان، پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، چایپاره، پلدشت، خوی، سردشت، سلماس، شوط، چالدران، مهاباد، ماکو و میاندوآب حضور می یابند.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونان وزیر دفاع و وزیر تعاون در ارومیه حضور خواهند داشت و سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه معاون وزیر جهاد کشاورزی صبح فردا در اشنویه و نقده جلسه‌ای برگزار و سپس در بعداظهر در ارومیه تشکیل جلسه می‌دهند.

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز فردا به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی مهمان مردم جنوب استان یعنی تکاب و شاهین دژ هستند و رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون وزیر بهداشت در شمال استان یعنی چایپاره و پلدشت حاضر می‌شود.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز که اخیرا سفری به آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه، اشنویه، مهاباد و میاندوآب داشت این بار در قالب کاروان تدبیر و امید به همراه معاون وزیر کشور به سلماس سفر می کند.

اردکانیان وزیر نیرو نیز فردا در شمال استان یعنی ماکو حاضر شده و حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات نیز به همراه معاونان وزرای ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی در جنوب استان یعنی مهاباد حاضر می شود.

همچنین فردا و در جریان سفر رئیس جمهور به استان و هیئت همراه، حجت الاسلام یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به بوکان سفر می کند.

امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس نیز به همراه معاون وزیر تعاون عازم پیرانشهر می شوند و شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به همراه معاون وزیر نیرو مهمان خویی ها است.

در سردشت نیز انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی حضور خواهد یافت.

شوط و چالدران نیز به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش از«بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی میزبانی می کند.

عیسی کلانتری نیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به میاندوآب سفر می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات