مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با «بسیج»:

طرح ویژه شهید رهنمون در هفته بسیج برگزار می‌شود/ ارایه خدمات پزشکی از سوی 500 گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی

رئیس زاده گفت: بسیج جامعه پزشکی طرح شهید رهنمون را در طول سال در مناطق محروم سراسر کشور برگزار می کند که طی آن گروه های جهادی ما خدمات درمانی مختلفی را برای مردم ارایه می دهند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۴۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

محمد رئیس‌زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، از اجرای طرح شهید رهنمون به صورت ویژه در هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج جامعه پزشکی طرح شهید رهنمون را در طول سال در مناطق محروم سراسر کشور برگزار می کند که طی آن گروه های جهادی ما خدمات درمانی مختلفی را برای مردم ارایه می دهند.

وی با بیان اینکه طرح شهید رهنمون خدمات پزشکی را به صورت هدفمند برای مناطق محروم در نظر می گیرد، افزود: بسیج جامعه پزشکی در طرح شهید رهنمون که مختص مناطق محروم کشور است، بسته به نیاز هر منطقه گروه جهادی پزشکی مورد نیاز را به مدت یک ماه به آن منطقه اعزام می کند.

رئیس زاده تصریح کرد: در طرح ویژه شهید رهنمون که قرار است با شروع هفته بسیج آغاز شود، 500 گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی به مدت یک هفته خدمات متنوع پزشکی را به برای مردم مناطق محروم ارایه می کنند و در کنار این کار، مشکلات خاص در حوزه سلامت منطقه ای که در آنجا مستقر هستند را عارضه یابی و نسبت به مرتفع کردن آن تلاش خود را می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار