فرمانده سپاه امام سجاد خبرداد

بسیج برای خدمات رسانی به روستاهای محروم پیشگام است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه محرومیت زدایی در هفته بسیج در سراسر استان خبرداد و گفت: بسیج برای خدمات رسانی به مناطق محروم همیشه پیشگام بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۵۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
 
بسیج برای خدمات رسانی به روستاهای محروم پیشگام است/ اجرای ۸۰۰برنامه محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری  با خبرنگاران اظهارداشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغازاز 29 آبان ماه می شود؛ بسیج همواره میدان دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‌ها حاضر بوده و به عنوان مظهر اقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

تشریح روزشمار بسیج

وی افزود: برنامه های  هفته بسیج با محوریت بسیج و مسجد با هدف پیوند بیشتر مردم و با مساجد آغاز می‌شود و نشست با فرماندهان پایگاه‌های بسیج علمی استان و همچنین مانور بسیج در محلات و برگزاری کارگاه‌های آموزش سبک زندگی  از جمله برنامه های این روز است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اعزام ۱۵۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم را یکی از برنامه‌های روز دوم هفته بسیج اعلام کرد و گفت: گروه‌های جهادی در قالب گروه های پزشکی، علمی، فرهنگی و سازندگی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام می شوند.

85طرح اقتصاد مقاومتی

وی از افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در این روز خبر داد و گفت: افتتاح ۸۵ طرح اقتصاد مقاوتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد با همکاری این نهاد و برپایی ۴۵ میز خدمت در بسیج ادارات و کارخانجات از دیگر برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج است.

همایش جهادگران

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به برپایی همایش جهادگران در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: از مهم ترین برنامه های اجرایی روز دوم هفته بسیج برگزاری همایش وحدت اسلامی و اجرای طرح همکاری با کشاورز به جهت علمی کردن کشاورزی در شرایط خشکسالی است.

به گفته سالاری، برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج با محوریت طلاب و دانشجویان و بسیج علم و فناوری برگزار می‌شود، همچنین اجرای طرح میقات صالحین و تجدید میثاق با ولایت از جمله برنامه این روز می باشد.

وی برگزاری جلسه با فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشکاه را مهم‌ترین برنامه‌های پنجمین روز از هفته بسیج اعلام کرد.

 اباذر سالاری گفت: برگزاری جشن‌های هفته وحدت در قالب همایش علمای شیعه و اهل سنت و برپایی مراسمات جشن و نشست فرهنگی برنامه‌های روز شش ام هفته بسیج خواهد بود.

شعارمحوری ۴۰سال افتخار 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، مهمترین برنامه هفته بسیج امسال را اجتماع عظیم بسیجیان در مرکزاستان و شهرستان ها باشعار محوری 40سال افتخار خواند و افزود: هدف نمایش اقتدار بسیج و تجدید میثاق بسیج با آرمان‌های امام و شهدا می باشد.

ارسال نظرات