استاندار یزد:

اگر بسیج را نداشتیم باید با داعش در گردنه‌های همدان می‌جنگیدیم

استاندار یزد با بیان اینکه برای تثبیت و بقای انقلاب نیازمند بسیج هستیم، گفت: اگر بسیج را نداشتیم باید با داعش در گردنه‌های همدان می‌جنگیدیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۱۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمود زمانی قمی در شورای اداری استان یزد، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و پیشاپیش هفته بسیج، اظهار کرد: سال‌های تلاش و مبارزه برای تاسیس انقلاب چه در اوج خود در سال ۱۳۵۷ و قبل از آن، مدلی که گره از کار‌های ما و نهضت انقلاب بود، اخلاق دور هم جمع شدن و بسیجی گونه مبارزه کردن بود که هم برای تاسیس انقلاب از آن بهره گرفتیم و هم برای تثبیت و بقای انقلاب راه و مسیری جز این نداریم.

استاندار یزد با بیان اینکه امام با هوشمندی تمام پس از بسیج توده‌ها و مبارزه با استبداد داخلی و زورگویان بین المللی برای پیروز کردن این نهضت برای بقای آن نهادسازی کردند، افزود: نهاد سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان کمیته امداد و بسیاری از نهاد‌هایی که حضرت امام در دوران انقلاب و نهضت طراحی و مستقر کردند دقیقاً با هدف تثبیت و بقای ادامه نهضت بود.

وی با بیان اینکه برای تاسیس انقلاب به روحیه و اخلاق بسیجی سخت نیازمند بودیم و از آن بهره جستیم، اضافه کرد: استبداد داخلی و تمام عواملی که آن را پشتیبانی می‌کردند نمی‌خواستند دین به عرصه اداره جامعه برگردد و دین را افیون یا ابزار شخصی درون خانه می‌دانستند.

زمانی قمی افزود:، اما به رغم این دو جریان مسلط در دنیای آن روز نهضت بزرگ اسلامی از اداره جامعه با توانمندی‌های دین سخن گفته است و این گفتمان را در پیش چشم جهانیان و هر دو جریان به پیروزی رساند. اگر امروز از ما سوال کنند که مختصات امروز ما در عالم سیاست انقلاب چیست پاسخ آن است که همه نیرو‌ها به قدرت‌هایی که نمی‌خواستند دین به عرصه ورود پیدا کند همه تلاش می‌کند که دین از عرصه برود.

وی تاکید کرد: همان مسیری که گره از کارانقلاب در عصر تثبیت تاسیس انقلاب امروز هم در امر تثبیت انقلاب به کمک ما خواهد آمد. اگر این مسیر و بسیج را نداشتیم دور از انتظار نبود که با داعش در گردنه‌های اسدآباد بین همدان و کردستان بجنگیم.

استاندار یزد ابراز کرد: بسیج آدمکشان داعش را از منطقه و سوریه بیرون کرد و چشم طمعی که به جمهوری اسلامی و انقلاب داشتند را از حدقه بیرون آورد. این یک تعریف نیست که بسیج استحقاق هرگونه تمجیدی را دارد این یک واقعیت است که کشور و منطقه را با آن نجات دادیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که انقلاب اسلامی به دنبال آن بوده و شاخصه‌ای دین مبین اسلام برای جامعه آورده اخلاق و انسانیت است که سرچشمه جوشان بسیج در انقلاب قابل دیدن است.

زمانی قمی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که صادرات نفت را به صفر برساند و مردم را به کوی و برزن بیاورند و دنیا شاهد تکریم چهل سالگی انقلاب نباشد، اما آنچه که میبینیم به غیر از این است و انشاالله این کانون تا ظهور حضرت، ولی عصر تکمیل و کامل شود.

وی بیان کرد: ما به عنوان کانون انقلاب در راهپیمایی بزرگ اربعین در مدل موفق بسیج آرام آرام علامت می‌دهیم که اگر جهان گرد مبانی بزرگ اسلام حکومت تشکیل دهد همه یکدیگر را در آغوش خواهند کشید و به یکدیگر کمک خواهند کرد من‌ها به ما تبدیل خواهد شد.

زمانی قمی با بیان اینکه همه ادارات دستگاه و خانواده دولت در هفته بسیج همه توان خود را به میدان می‌آورند، گفت: بسیجی برای یک قشر خاص نیست همه ما فرزندان از آن هستیم و دلدادگی به این مسیر داریم و باید تلاش کنیم در سالروز فرمان رهبر کبیر انقلاب برای تشکیل بسیج تمام ایران را به عطر بسیج عطرآگین کنیم.
ارسال نظرات