به همت بسیج اساتید استان اصفهان برگزار گردید

معارفه مسئول دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند

مهندس امین ایمانیان به عنوان مسئول دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هرند معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۱۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

معارفه مسئول دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، باحضورریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مسئول و شورای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان مهندس امین ایمانیان به عنوان مسئول دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هرند معرفی شد.

در این برنامه دکتر احمد آذین به نقش استاد بسیجی در سطح دانشگاه و اثر گذاری آن در محیط دانشگاه اشاره نمود. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به نقش بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد، بسیج اساتید می‌تواند موتور محرک دانشگاه باشد و روحیه بسیجی باید سرلوحه مسئولین دانشگاه برای پیشبرد اهداف نظام باشد ایشان درپایان گفت پیوند بسیج اساتید و نهاد رهبری ناگسستنی است.

محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی هرند و میهمانان این برنامه به تشریح برنامه های بسیج اساتید در این ترم اشاره و راهبرد سازمان بسیج اساتید استان را توضیح و مطرح نمود.

در پایان حکم مسئولیت مهندس امین ایمانیان توسط برادر مسعود زارعان مدیریت نظارت و ارزیابی سازمان قرائت و توسط مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به ایشان تقدیم شد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات