پیروزی فلسطینیان بر خانه عنکبوتی صهیونیست وعده الهی است/ راه توقف مستکبران زبان زور و اقتدار است

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی آملی اظهار کرد: پیروزی قاطع نیروهای مقاومت فلسطینی و مردم غیور و شجاع در برابر خانه عنکبوت یعنی رژیم جعلی اسرائیل را به مردم عزیز غزه و فلسطین تبریک می‌گوییم.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۳۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی آملی اظهار کرد: پیروزی قاطع نیروهای مقاومت فلسطینی و مردم غیور و شجاع در برابر خانه عنکبوت یعنی رژیم جعلی اسرائیل را به مردم عزیز غزه و فلسطین تبریک می‌گوییم.

وی افزود: این پیروزی بار دیگر ثابت کرد تنها راه توقف و تسلیم مستکبران زبان زور و اقتدار است تجربه‌ای که سال‌ها قبل در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی‌های حزب الله کار آمدی مقاومت را اثبات کرده بود ملت و نظام ایران اسلامی در پیمودن راه همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهند بود و تا آخر در کنار شما خواهند ایستاد.

موسوی آملی درباره مردم یمن بیان کرد: مردم عزیز یمن روزگار سختی را می‌گذرانند و فریاد مظلومیت کودکان یمنی به گوش می‌رسد، 90 درصد کودکان یمنی زیر خط فقر و در آوارگی به سر می‌برند کوتاهی سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری درباره کودکان آسیب دیده یمنی همسویی آمریکا با ائتلاف یهودی عربی با رژیم آل سعود وهابی و وحشی کودک کش می‌باشد که محرومیت از ابتدایی ترین حقوق انسانی مردم یمن را باعث شده است که یک فاجعه بشری مردم مظلوم یمن را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: فاجعه‌ای که آمریکا و غرب و آل‌سعود یهودی باید مسئوولیت آن را قبول کنند چرا در قبال این جنایات هولناک سکوت کردند و هیچگونه اقدامی به عمل نمی‌آورند و متأسفانه سازمان‌هایی که ادعای حمایت از حقوق کودکان را دارند توسط آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی و دلارهای سعودی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند این در حالیست که کودکان یمنی زمانی که رشادت و دلاوری پدران خود را می‌بینند راه برادران و پدران خود را ادامه می‌دهند و خاری در چشم مستکبرین عالم می‌شوند.

امام جمعه سرخ‌رود درباره آمریکا عنوان کرد: از مسؤولان عزیز خواستارم دشمنی با آمریکا را فراموش نکنند فریب لبخند دروغین و فضاحت بار دشمن را نخورند چون گاهی می‌گویند که ما با ملت ایران مشکلی نداریم مشکل ما با دولت جمهوری اسلامی است دروغ می‌گویند و در صحبت‌های خود دولتمردان آمریکایی بدنبال زمین گیر کردن مردم هستند دولت جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم عزیز و بصیر در مقابل مستکبرین عالم ایستاده است و دولتی که تکیه مردمی نداشته باشد هیچ کاره می‌باشد و دشمنان نظام با ملتی که حضور و اراده خود را از دست نداده است مشکل دارد.

موسوی آملی تصریح کرد: تحریم‌ها برعلیه ملت ایران است در قبل از انقلاب هم با ملت ایران دشمنی می‌کردند منتهی در آن زمان عوامل آنها سرو کار بودند بعد از انقلاب جمهوری اسلامی در این 40 سال در مقابل استکبار خصوصاً آمریکا ایستاده است ناراحت هستند لذا دشمنی آنها واضح است و در ابعاد مختلف دشمنی و تحریم می‌کنند که این ملت سر خم کند و در مقابل آمریکا زانو زند.

وی یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اندونزی فرمودند یکی از مشکلات بزرگ کشور استفاده نکردن از ظرفیت‌هاست اگر از آنها به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور حل خواهد شد هدف آمریکا فلج کردن اقتصاد کشور است نگاه مسؤولان باید به ظرفیت‌های داخل باشند.

امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد: مسؤلان باید بدانند که دشمن مهم‌ترین کاری که می‌خواهد بکند تصویر سازی برای اغوای افکار عمومی دنیا و کشور است مسئوولین مهمترین کاری که باید بکنند چالش‌های درونی و ساختار اقتصادی کشور را درست کنند بعضی از مسؤولان متأسفانه پالس به دشمن می‌دهند که دشمن را وقیح‌تر می‌کند چرا در این وضعیت تحریم اقتصادی بعضی از مسؤولان گل به خودی می‌زنند.

وی افزود: در برهه زمانی که دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که به بن بست رسیده است و راه حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا چرا بعضی‌ها با اظهار نظرهای خود همین را دارند القا می‌کنند باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد.

موسوی‌آملی در پایان گفت: مسؤولان سه قوه دست به دست هم بدهند و با ترمیم اقتصاد ملی تحریم را شکست داده و سیلی دیگر را به ملت آمریکا بزنند اگر دشمن در ما وحدت، احساس قدرت، احساس وظیفه، عزم راسخ مشاهده کند عقب می‌نشیند اما اگر احساس ضعف و اختلاف بین مسئوولین و بین مردم ببینند و بین مردم و مسؤولان فاصله ایجاد شود شدت عمل خود را زیاد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها