خبرهای داغ:
مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی:

شهدا سرمشق نسل جدید هستند

مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی گفت: شهدا سرمشق نسل جدید هستند.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۹۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

 سرهنگ پاسدار جواد شاکر سلماسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با تکریم مقام شامخ پاسدار تجربه نگار شهید مهدی مردانی خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگوی اخلاق و رفتار بازماندگان از مکتب عشق و شهادت هستند.

این مسئول افزود: شهدای والا مقام با غیرت و ایثار و جان فشانی های وصف نشدنی سعی داشتند با بصیرت و هوشیاری در میدان های نبرد با دشمنان حضور یابند تا امنیت پایدار را در منطقه برقرار کنند.

وی با اشاره به یاوه گویی های آمریکا پیرامون گزینه های روی میز، اظهار داشت: اینکه هرگز آمریکا نتوانسته تهدیدهای نظامی خود را علیه ایران اجرا کند، دلیل قطعی بر ناتوانی آنها در برابر مردم  ولایت مدار، ارزشی، انقلابی و اقتدار نیروهای مسلح ماست.

شاکر با اشاره به ثبت تجربیات ماموریت های رخ داده پایوران، گفت: ذکر تجربیات و ثبت راهکارها و انتقال به نسل های بعدی اصلی ترین علل در پیشرفت سریع ماموریت ها و پرهیز از اسراف وقت و هزینه و دوباره کاری است.

مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی در پایان به تجربیات ثبت شده شهید مردانی اشاره کرد و افزود: آقا مهدی با ثبت تجربه های رخدادی دین خودش را به این نظام ادا کرده است.

گفتنی است شهید مهدی مردانی هفته گذشته در حین انجام ماموریت در برابر گروهک تروریستی پژاک در منطقه سردشت به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظرات