خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

شرایط جهان اسلام با سرنوشت انقلاب گره خورده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی سپاه بستان آباد گفت: شرایط اسلام و جهان تشیع به سرنوشت انقلاب اسلامی گره خورده است و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ،تقویت جهان تشیع می باشد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۳۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذریایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: امروز ظرفیت های بسیار فراوان و دستاوردهای ارزشمند برای جهان تشیع و جهان اسلام در سایه انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اطرافیان اهل بیت علیرغم تبلیغات فراوان امام حسین(ع) که فقط 72 یار داشتند، اظهارداشت: امروز میلیون ها جوان در جهان اسلام مدافع اهل بیت و حرم اهل بیت هستند و این احساس عزت و اقتدار در لبنان، عراق و یمن به برکت نظام اسلامی و تدابیر حکیمانه ولی فقیه است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، استقلال سیاسی، فرهنگی، هویت و قدرت جمهوری اسلامی را در تاریخ 200 ساله معاصر ایران بی نظیر عنوان کرد.

شرایط جهان اسلام با سرنوشت انقلاب گره خورده است

در پایان این آیین از زحمات حجت الاسلام محمدزاده؛ مسئول سابق نمایندگی سپاه بستان آباد قدردانی و حجت الاسلام چاوشی به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها