خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ:

دشمن در جنگ سخت مقابل ایران ناتوان است

امام جمعه شاهین دژ گفت: دشمنان نظام اسلامی توان ورود به جنگ سخت با ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۱۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در رأس هیئتی با فرمانده جدید انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به فرمانده جدید انتظامی شهرستان بر لزوم توجه بیشتر به حوزه امنیت فرهنگی جامعه تاکید کرد و افزود: امروز نظر به ناتوانی دشمن در برابر جنگ سخت با نظام جمهوری اسلامی، بدخواهان این نظام و انقلاب رویکرد دشمنی خود را به سمت جنگ فرهنگی گسیل نموده اند و با روش های متفاوت درصدد ضربه زدن به اعتقادات ملت غیور ایران هستند.

این مسئول گفت: در این زمینه عده ای منافق نیز با دشمن همگام شده و تبلیغات سوئی را گسترش می دهند و لازم است نیروی انتظامی در اموری که با فرهنگ جامعه اسلامی در منافات است ورود کرده و با جدیت تمام برخورد کند.

سرهنگ مجید عمران زاده فرمانده جدید انتظامی شاهین دژ ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و فرماندهی و مجموعه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ، گفت: با تمام قوا و به صورت شبانه روزی در تلاش خواهیم بود تا آنگونه امنیتی که لایق مردمان  با فرهنگ شاهین دژ است را برقرار ساخته و در این راستا تعاملی محکم و سازنده با فرماندهی و مجموعه ناحیه مقاومت سپاه خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات