حجت‌الاسلام تویسرکانی:

اگر شهدای مدافع حرم نبودند راهپیمایی اربعینی با این عظمت و شکوه نبود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند راهپیمایی اربعینی با این عظمت و شکوه نبود ،گفت: اکنون که با آرامش و امنیت در راهمپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت میکنید، مدیون خون شهدای مدافع حرم هستید.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۵۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام محمد رضا تویسرکانی در سی و سومین یادواره شهدای منطقه گلشهر غربی که به همت پایگاه بسیج شهید حر ابن ریاحی ، حوزه ۲۱۷ شهید مهدی زین الدین ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت : اگر اسلام برجهان حاکم بشود یعنی اینکه سیستم های موجود در کشورها نابود می شوند نه کشورها ، سیستم امریکا حاکمیت بر آن نابود می شود اروپا نابود نمی شود سیستم حاکمیت آنجا عوض می شود و یک سیستم حاکم می شود ان هم اسلام است.

اگر شهدای مدافع حرم نبودند راهپیمایی اربعینی با این عظمت و شکوه نبود

وی گفت: نظام ولایی باید بر جهان حاکم شود و این تنها راه نجات بشریت از همه مشکلات و گرفتاری‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در یک نظام ولایی همه به یک شخص متصل می‌شوند و جریان ولایت هم تا آمدن قائم آل محمد(عج) ادامه خواهد یافت.

حجت السلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به اینکه برخی میگویند دو ستار واقعی و محب برای ظهور حضرت حجت (عج ) نداریم بیان کرد:پس این شهدای مدافع حرم محب و دو ستار امام زمان (عج )نبودند ، ما چند هزار شهید مدافع حرم داریم در این چند سال اخیر مگر آنها سرباز و فدایی حضرت حجت نبودند این حرفها کاملا اشتباه است.

وی افزود: ولایت متعلق به خداوند است و پروردگار این ولایت را به رسولش هم عطا کرده و یکی از مصادیق استمرار ولایت خداوند در زمین هم، ولایت امیرالمؤمنین(ع) است.

وی با اشاره به اهمیت عظمت والای شهدا یادآور شد : مدال افتخار آنها این است که انصار الله هستند یاران خدا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت : «طبق فرموده ائمه اطهار علیهم‌السلام، زمینه‌سازان ظهور در آخرالزمان، ایرانی‌ها هستند. امام رضا علیه‌السلام با هجرت به ایران این زمینه را فراهم کردند. به‌خصوص که هم‌زمان با آن حضرت و پس از ایشان، امامزاده‌های بسیاری هم وارد ایران شدند و در سرتاسر کشور ما پخش شدند. به این ترتیب شرایط لازم فراهم شد تا ایران به عنوان پایگاهی برای اهل‌بیت علیهم‌السلام شود و تا آخرالزمان این مسیر را ادامه دهد.»

وی با اشاره به اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند راهپیمایی اربعینی با این عظمت و شکوه نبود ،گفت: اکنون که با آرامش و امنیت در راهمپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت میکنید، مدیون خون شهدای مدافع حرم هستید.

وی تصریح کرد: همانطور که اگر شهدا و مسیر نورانی آنها نبود انقلاب به امروز نمی‌رسید، مردم هم تضمین‌کننده امروز حفظ این انقلاب هستند و تا زمانی که در صحنه حضور داشته باشند انقلاب ما آسیبی نمی‌بیند.

حجت السلام و المسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: کسانی که علیه این انقلاب و مسیر اسلام قدم برمی‌دارند و به خون شهدا خیانت می‌کنند، روزی به ذلت غرب میفتند و هرکه در راه انقلاب حرکت کرد سربلند و عزیز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها