کاله در تهران بازی را واگذار کرد

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، عصر دیروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته ، تیم کاله مازندران در تهران 3 بر 2 از تیم عقاب نهاجا شکست خورد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۲۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، عصر دیروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته ،  تیم کاله مازندران در تهران 3 بر 2 از تیم عقاب نهاجا شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی که از چهار بازی قبلی صاحب سه برد و یک شکست شدند بازی را خوب شروع کردند و موفق شدند ست نخست را 25 بر 19 به سود خود به پایان برسانند.

بازیکنان کاله ست دوم را موفق نبودند و این ست را 25 بر 21 به حریف واگذار کردند اما ست سوم را با برتری 25 بر 23  به پایان بردند.

فرهاد نفرزاده مربی مازندرانی تیم عقاب نهاجا در ست چهارم ، شاگردان خود را برای پیروزی تهییج کرد و آنها این ست را 25 بر 23 پیروز شدند.

بازی به ست پنجم و حساس کشیده شد اما در این ست بازیکنان کاله در رقابتی نزدیک ، بازی را 15 بر 13 به حریف واگذار کردند و از کسب یک پیروزی خارج از خانه محروم شدند و تنها به یک امتیاز این بازی اکتفا کردند.

کاله با این شکست و کسب 8 امتیاز  در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت . تیم پیکان هم که تیم بدون شکست این رقابتها بود دیروز بازی را به دیگر تیم خودرو سازان سایپا واگذار کرد و صدر جدول را به تیم شهرداری ورامین هدیه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها