خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

13 آبان سمبل مقاومت ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مقاومت و استقامت ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی پاید جاودان بماند.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۴۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

 حجت الاسلام محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: ۱۳آبان به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران برای همیشه جاودانه می ماند.

این مسئول با اشاره به آیه 60 سوه انفال، با اشاره  بر لزوم حفظ آمادگی همه جانبه کشور خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنانی که نظام ما در داخل و خارج دارد، باید روز به روز آمادگی خود را چه به لحاظ نظامی و دفاعی و چه به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی ارتقا دهیم.

وی رخدادها و حوادث مختلف در تاریخ ایران اسلامی را نشانه ای از عزت و سربلندی ملتی عنوان کرد که پشت ولایت ایستاده اند و اجازه نفوذ به احدی را به خاک ایران اسلامی نداده اند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: ملت بزرگ ایران به پاس قدردانی و تکریم از تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس استوار در برار تحریم، ترفند و توطئه استکبار جهانی ایستاده و به امید خدا این بار نیز نقشه آمریکا را برملا می کنند .

وی در پایان با این عنوان که تحریم در جبهه اقتصادی نیز حربه ناکارآمدی است، گفت: به حول و قوه الهی این بار نیز وحدت، اقتدار، بصیرت و مقاومت ملت ایران به همراه تدبیر مسئولین برگی دیگر از شکست های آمریکا را در تاریخ ایران رقم خواهد زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات