به مناسبت ۱۳ آبان مطرح شد؛

مسئولان حول محور ولایت از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنند

از مسئولان می خواهیم که ضمن حفظ وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و تمسک به وصایای حضرت امام(ره) اختلافات سطحی را کنار گذاشته و همچون ید واحد از فرصت های پیش رو جهت خدمت به مردم فداکار ایران اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین،پیشوا و قرچک به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است:
《سیزده آبان؛ روز تجلی دوباره ی آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست》امام خامنه ای(مدظله العالی)
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلابیون آموخته اند که تنها در سایه مجاهدت و ایستادگی مبتنی بر بصیرت و عمل به هنگام می توان بزرگترین قدرت مادی را به رغم کینه توزی ها و دشمنی های مستمر و اجرای سناریوهای متعدد تجاوز، تحریم، تهدید و فشارهای بین المللی در حوزه حقوق بشر و پرونده هسته ای را به خاک ذلت نشاند.
نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری و عدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان و آزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر و استبداد به پایان راه خود رسیده و خیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی و اضمحلال آنها باشیم.
چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید و همدستانش را در حق ملت ایران و ملت های مسلمان نادیده بگیرد؟ یمن، بحرین و دیگر کشور های آزادی خواه قربانی این جرثومه های فساد شده اند.
دشمنان نیز فهمیده اند که ملت ایران بزرگ تر، آگاه تر و هوشیار تر از آن است که بتوان آن را فریفت و در قالب دوست و کدخدا منشانه ، ملت ایران را دلسرد و ناامید کنند.
این ملت ولایتمدار و متحد، این دانشجویان و دانش آموزان قطره ای از دریای خروشانی هستند که باران امنیتش چون ثامنی ها، قاضی خانی ها و دیگر شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس بر سر ایران اسلامی خواهد بارید.
همچنین از دولتمردان و مسئولان می خواهیم که ضمن حفظ وحدت، همگرایی و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و تمسک به وصایای حضرت امام(ره) آن را عاملی برای ناکامی دشمنان در جهت پیشبرد اهداف خود قرار دهند و اختلافات سطحی را کنار گذاشته و همچون ید واحد از فرصت های پیش رو جهت خدمت به مردم فداکار ایران اسلامی استفاده کنند.
امروزه فقط با اتکا به توان جوانان این مرز و بوم و عمل به منویات مقام معظم رهبری خواهیم توانست دشمنان را مغلوب کنیم.
در آخر ما دانشجویان و اساتید بسیجی دیار ۱۵ خرداد با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می داریم که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریده اند با پیروی از رهبری حکیم ودانشمند خود، ذره ای از آرمان های انقلاب و در رأس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی آییم و با برگزیدن مطالبات رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) به مبارزه همه جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می دهیم./#

ارسال نظرات