تاثیر مدیر بومی در توسعه به هنگام استان

برای اینکه مازندران به توسعه دست یابد، اولویت اصلی باید نیروی بومی باشد، حال باید دید دولت چه تصمیمی برای مازندران می‌گیرد و هر زمانی که وزارت کشور نظر مجمع نمایندگان مازندران را مطالبه کند، نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شاعری درباره انتخاب استاندار مازندران اظهار کرد: این روزها انتخاب استاندار صحبت هر محفلی است و مجمع نمایندگان مازندران هم دغدغه جدی بر روی این موضوع دارد چرا که باید با انتخاب اصلح به توسعه مازندران بیاندیشیم.

وی افزود: اعتقادم بر این است انتخاب استاندار باید بر اساس بومی‌گزینی باشد چرا که انگیزه خدمت نیروهای بومی نسبت به نیروی غیربومی بیشتر است و نیروهای بومی دغدغه بیشتری برای خدمت در استان خودشان دارند در حالی که نیروهای غیربومی هر لحظه حال و هوای رفتن دارند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران بومی یقینا ظرفیت‌های مازندران را می‌شناسند و زمان کمتری را صرف شناخت استان می‌کنند، گفت: برای اینکه مازندران به توسعه دست یابد، اولویت اصلی باید نیروی بومی باشد، حال باید دید دولت چه تصمیمی برای مازندران می‌گیرد و هر زمانی که وزارت کشور نظر مجمع نمایندگان مازندران را مطالبه کند، نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.

شاعری درباره مشکلات اداری و گرانی‌ بازار و ارز گفت: همگان به این نتیجه رسیدند مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است و تا زمانی‌که سوء مدیریت‌ها در کشور وجود داشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسیم.

وی با بیان اینکه تحریم، نوسانات قیمت ارز و فشار آمریکا و اروپا مشکل اساسی کشور نیست، ناکارآمدی مدیران را مشکل اصلی کشور عنوان کرد و گفت: باید استفاده از مدیران ناکارآمد را کنار گذاشته و به کارامدی مدیران بپردازیم چرا که تکرار فرصت اشتباه گذشته را نداریم و جوان‌گرایی باید سرلوحه کار کشور و استان قرار گیرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مشکلات اصلی کشور مشخص است اما کسی برای حل آن همت نمی‌کند چون بیشتر یا دنبال سیاسی‌کاری هستند یا به دنبال لابی‌گری و هدف اصلی که خدمت به مردم است در این بین فراموش شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها