مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قائمشهر:

ملت با اراده ای پولادین مقابل تحریم ها ایستاده اند/ ما بارها گفته ایم وباز هم می گوئیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

حجه الاسلام خلیل نژاد: امروز همه ی تحریم ها و تهدیدها برای ملت ما عادی شده است چون مدت زمان زیادی است که این تحریم هارا تجربه کرده ایم و همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند ، تحریم ها بهانه است و اصل نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف می باشد .
کد خبر: ۹۰۷۳۵۱۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر حجت الاسلام محمدتقی خلیل نژاد در جمع پاسداران این ناحیه گفت : 13 آبان سالروز 3 حادثه و رویداد تبعید امام ، کشتار دانش آموزان و تسخیر سفارت آمریکا در تاریخ ایران اسلامی است که این حوادث نقش مهمی در تسریع روند پیروزی انقلاب داشته است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر افزود : ماهیت هر 3 رویداد ، مبارزه با استکبار و عوامل آن بود به همین دلیل این روز را در تقویم کشور با نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیدند .
این مسئول در ادامه با بیان اینکه تحریم های امریکا علیه ایران اسلامی از زمان کارتر تا ترامپ تمامی ندارد اذعان کرد : تحریم های یک جانبه ، چندجانبه ، هسته ای ، موشکی ، دارویی و غذایی از جمله تحریم هایی است که به بهانه های مختلف برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی برنامه ریزی شده تا بتوانند مقابل اراده پولادین ملت قهرمان ایران سنگ اندازی کنند .
این مسئول در ادامه گفت : ما بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و این حرف را از امام و رهبر انقلابیمان آموختیم و سخت اعتقاد داریم ملت ایران با تحریم و جنگ و ترور فلج نمی شود و در این میان بعضی افراد در اثر بی اطلاعی ، ناآگاهی سیاسی و بی بصیرتی دچار هراس و واهمه شده اند و از یکدیگر می پرسند 13 آبان چه اتفاقی رخ خواهد داد اگر امریکا مجددا تحریم هایش را علیه ایران به کار بندد .
حجت الاسلام خلیل نژاد گفت : تحریم های استکبار علیه ایران چیز تازه ای نیست و هیچ تاثیری بر اراده ی ملت ایران به خصوص جوانان و آینده سازان کشور نخواهد داشت چون ملت ما آزمون هایی سخت تر از آن مثل جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است .
وی خاطرنشان کرد : امروز همه ی تحریم ها و تهدیدها برای ملت ما عادی شده است چون مدت زمان زیادی است که این تحریم هارا تجربه کرده ایم و همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند ، تحریم ها بهانه است و اصل نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها