خبرهای داغ:

برگزاری همایش جاماندگان اربعین و اجتماع عزاداران حسینی در شاهرود

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود از برگزاری همایش جاماندگان اربعین در شاهرود و اجتماع عزاداران حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۶۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود با اشاره به برگزاری همایش جاماندگان اربعین در شاهرود و اجتماع عزاداران حسینی اظهار کرد: همایش جاماندگان اربعین برای سومین سال در شهرستان شاهرود برگزار و دلسوختگان آقااباعبدالله (ع) که توفیق پیاده روی در کربلا را نداشته در این برنامه حضور داشتند.
حجت‌الاسلام دکتر سعید غیرتمند عنوان کرد:این برنامه در دو مکان بقعه متبرکه شهرستان، در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) دیزج و حرم مطهر شهدای گمنام شاهرود با حضور زائران و مجاوران شهرستان انجام و موکب هایی در این مسیر برپا گردید.
وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، شهردار و شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین و امت عاشق اباعبدالله الحسین حضور داشتند شرکت کنندگان مسیر گلزار شهدا شاهرود تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر را طی نمودند.
غیرتمند با اشاره به مشارکت ارگان های مختلف در این برنامه گفت: هیئت امنا حرم شهدای گمنام، سپاه ناحیه شاهرود، نیروی انتظامی، دانشگاه صنعتی و علوم پزشکی شاهرود، گردان پیاده کربلا، شهرداری شاهرود، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه مشارکت داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار