فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گقت؛

فعالیت 35 گروه جهادی در فراهان/بیش از 40 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان در دست احداث است

بسیجیان شهرستان فراهان در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و ده روزه بسیج دانش آموزی، مساجد و محلات، جامعه پزشکی، جامعه زنان، مهندسین در بین روستاها و مناطق محروم جامعه خدمت می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۵۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ در طی سال های گذشته جوانان بسیجی شهرستان فراهان در قالب اردوهای جهادی و در راستای عملیاتی نمودن فرهنگ جهادی و رفع محرومیت به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند.
سرگرد پاسدار حسین رضائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ یکی از برنامه های اصلی و اساسی بسیج را برگزاری اردوهای جهادی دانست و گفت: بسیجیان شهرستان فراهان در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و ده روزه بسیج دانش آموزی، مساجد و محلات، جامعه پزشکی، جامعه زنان، مهندسین در بین روستاها و مناطق محروم جامعه خدمت می کنند.
رضائی در ادامه بیان کرد: تقویت روحیه خودباوری و جهادی و تسری آن به دستگاه های اجرایی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهای جهادی است.
وی افزود: از ابتدای تیرماه 97 تاکنون بیش از 35 گروه جهادی از حوزه های مقاومت بسیج ناحیه فراهان به 15 روستا از شهرستان اعزام و فعالیت دارند.
فرمانده سپاه ناحیه فراهان با اشاره به فعالیت‌های مختلف اردوهای جهادی تصریح کرد: بیش از 40 پروژه در طرح محرومیت زدایی سطح شهرستان انجام می شود که این فعالیت‌ها شامل کمک به احداث مساجد، کمک به احداث و مرمت خانه محرومین، کمک به احداث خانه عالم، کمک به مرمت و بازسازی مدارس و کمک به کانال کشی آب کشاورزی در مناطق محروم است.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در پروژه های محرومیت زدایی در اولویت سپاه قرار دارد تصریح کرد: این امر باعث می شود تا سپاه به پروژه هایی ورود پیدا کند که نیاز اصلی خود مردم است.

ارسال نظرات