امام جمعه شهرقورچی باشی:

شهدا برای نصرت اسلام بقای اسلام و عزت اسلام تلاش کردند

امام جمعه شهرقورچی باشی گفت : برگزاری یادواره شهدا هم زنده نگه داشتن یادشهداست ،هم کمک به این انقلاب که هرلحظه به یادبیاوریم این انقلاب به آسانی حاصل نشده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۲۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به کزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛حجت الاسلام یزدی در یادواره شهدای ۲۵۰شهید بخش کمره که همزمان با اربعین سیدالشهدا در شهر قورچی باشی برگزار شد گفت: یادواره شهدا برای این است که همچنان که شهدا برای نصرت اسلام بقای اسلام و عزت اسلام تلاش کردند ما هم برای نصرت، عزت و بقای اسلام ادامه دهنده راه شماهستیم همانطور که هدف شما چیزی جز هدف سیدالشهدانبود هدف ماهم چیزی جز سیدالشهدا نیست.

  وی تصریح کرد: در تمام طول تاریخ همه دست به دست هم دادند و کمک کردند که این انقلاب به پیروزی برسد برگزاری یادواره شهدا هم زنده نگه داشتن یادشهداست هم کمک به این انقلاب که هرلحظه به یادبیاوریم این انقلاب به آسانی حاصل نشد باشهید شدن هزاران هزار جوان عاشق دلباخته انقلاب و اسلام حاصل شد.

 این مقام مسئول نقش جوانان در جامعه امروزی را بسیار مهم دانست و بیان داشت: امروز یکی ازکمک های ما به جوانان کمک در زمینه اعتقادی و فرهنگی  کمک به شناخت ارزش و مقام شهادت شهیدان، کمک به شناخت هدف شهیدان، فراهم کردن زمینه فرهنگی برای حضور جوانان در عرصه های فرهنگی ایفای نقش در جامعه است.

  امام جمعه قورچی باشی درپایان خاطرنشان کرد: همزمان شدن این یادواره با اربعین حسینی به یاد آوردن بزرگی وعظمت شهیدان است تا همه بدانیم شهیدان ما عشق حسینی داشتند همه بدانیم جوانان انقلابی و اسلامی هدف سید الشهدا را فراموش نکرده اند و ادامه دهنده راه وهدف سیدالشهدا هستند برای رسیدن به این هدف و حفظ این هدف ازجان ومال خود گذشته اند تا بتوانند این اسلام و انقلاب را زنده نگه دارند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات