مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با بسیج:

شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل امروز و آینده است/شهید فهمیده مصداق جوان مومن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام رفیعی گفت: شهید محمدحسین فهمیده از سر و جان خود گذشت و به جانان پیوست و با خلق حماسه‌ای بی‌نظیر محور شهدای دانش آموز شد چنانکه رهبر کبیر انقلاب فرمودند رهبر ما آن طفل 13 ساله بود که با قلب کوچکش با نارنجک خود را به زیر تانک انداخت و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند شهید فهمیده جسمش رفت اما روحش ابدی شد و خاطره اش اسطوره گشت.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۷۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان به مناسبت شهادت شهید دانش آموز  محمد حسن فهمیده در گفتگو با بسیج گفت: 36 هزار شهید دانش آموز که هر یک مانند حسین فهمیده جان خود را در راه دفاع از میهن فدا کردند، هر کدام الگوهایی برای جوانان نسل حاضر هستند تا با پیروی از اندیشه آنها مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دنبال شود. 

وی افزود:به راستی امروز شهید فهمیده، الگوی شایسته و تصویر برجسته‌ا‌ی از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان کشور ماست، به گونه‌ای که حماسه‌سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های میهن اسلامی می‌تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن دوران باشکوه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد:: رسالت امروز همه ما، تابعی از رسالت این شهید بزرگوار و فراهم ساختن شرایط ظهور سرمایه‌های ارزشمندی همچون شهید فهمیده است تا کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی پیشرفت کند.

وی ادامه داد:امروز اگر در کشور امنیت وجود دارد به خاطر خون شهداست که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند و با سلاح ایمان، رشادت و دلیرمردی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در بیاید.

حجت الاسلام رفیعی عنوان کرد: در بزرگواری و والایی ارزشهای معنوی آن شهید بزرگوار همین بس که رهبر انقلاب فرموده اند زنده نگه داشتن یاد حادثه دانش آموز بسیجی شهید فهمیده از اصالتهای دفاع مقدس می باشد. بروز چنین حوادثی که از تربیت صحیح و اصالتهای خانوادگی است صرفا در محیطهای اسلامی جلوه گری و نورافشانی می کند . 

وی خاطرنشان کرد:مدافعان حرم، دانش‌آموزان دیروز و رزمندگان امروز در سوریه و عراق دستاوردهای حاصل از برنامه‌های فرهنگی و تفکر بسیجی هستند که این تفکر سبب شده آن‌ها جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از ارزش‌های دینی فدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات