در آستانه اربعین حسینی و روز نوجوان

گردهمایی نوجوانان بازمانده از اربعین برگزار می شود

گردهمایی نوجوانان بازمانده از اربعین با عنوان "اقیانوس آرام" با حضور 500 دانش آموز در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۹۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در آستانه اربعین حسینی و سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان ، گردهمایی نوجوانان بازمانده از اربعین با با عنوان "اقیانوس آرام" با حضور بیش از 500 دانش آموز به همت مرکز اوج کودک و نوجوان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
این همایش که یک برنامه ی دانش آموزی است ، تمام برنامه ها توسط دانش آموزان اداره خواهد شد و آیتم های نمایشی با موضوع اربعین ، سخنرانی و مداحی از بخش های ویژه این گردهمایی به شمار می رود.
در این گرهمایی دانش آموزان می آیند و فریاد می زنند که اگرچه از پیاده‌روی اربعین جامانده‌ایم اما اربعینی هستیم، می‌توانیم همه هنرمان را به‌کار می گیریم تا مبلغ اربعین حسینی باشیم.
این گردهمایی با حضور 500 دانش آموز روز دوشنبه هفتم آبان از ساعت 19 الی 21 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد و حضور برای عموم مردم آزاد می باشد.
لازم به ذکر است اقیانوس آرام نام برنامه ای تلویزیونی است ویژه نوجوانان است که پس از ایام ماه صفر از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت که در حقیقت نوجوانان حاضر در این مراسم گردانندگان اصلی این برنامه تلویزیونی و متفاوت خواهند بود.

ارسال نظرات