خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حتی در علم‌اندوزی هم باید اخلاص باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حتی در علم‌اندوزی و گذراندن مدارج تحصیلی باید اخلاص داشت.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۷۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جلسه معرفت افزایی و هم اندیشی اساتید با حضور اعضای هیات علمی گروه های برق و ریاضی و تربیت بدنی که دانشگاه صنعتی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در همه امور اعم از تجارت، کسب علم و دانش و ... فرد باید نیت الهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در طول زندگی خود و انجام هر کاری رضایت ذات اقدس الهی را در نظر بگیریم و فقط برای جلب خشنودی خداوند آن کار را آغاز کرده و به ثمر برسانیم، بیان داشت: در این صورت می‌توان موفقیت مورد انتظار را کسب کرد.

این مسئول بیان کرد: در هر کاری به خداوند تکیه کنیم و ‌دل‌مان را به خداوند پیوند بزنیم آن کار به بهترین شکل صورت خواهد پذیرفت و آثار نیکوی آن هم سال‌ها ماندگار خواهد شد.

 حجت الاسلام سرائی همچنین با بیان مثال هایی از بزرگان و شخصیت‌هایی همچون علامه امینی، شهید مهدی باکری و سیره بزرگان به تفسیر و توضیح اخلاص در عمل و تواضع در کار ها پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: به هر عرصه‌ای از زندگی‌مان که قدم می‌گذاریم باید قربة إلی الله بگوییم و از خداوند متعال کمک بخواهیم خواه کسب علم باشد یا یک موقعیت و موفقیت دیگر.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان رمز موفقیت دانشمندان شهید کشورمان را همین موضوع دانست و اظهار کرد: آنها اعم از شهید چمران تا شهیدان هسته‌ای نیت‌شان را برای خدا خالص کردند و در نهایت بعد از خدمت به میهن اسلامی شهید شدند.

در ادامه این جلسه اساتید شرکت کننده در برنامه به بیان نظرات خود پیرامون موضوع اخلاق حرفه‌ای پرداختند.

این جلسه با همت دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات