جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

پایداری و پویایی انقلاب وحدت همه اقشار جامعه را می طلبد

مراسم تبیین چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور فرهنگیان و کارکنان سپاه ناحیه طارم و ادارات شهرستان در سالن آیت الله هاشمی شهرآببر برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۲۳۰۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ طهماسبی با اشاره به برپایی انقلاب عنوان کرد :امام خمینی ره آرزوی ائمه علیهما السلام را در ایجاد  حکومت اسلامی برآورده کردند .

  جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در این مراسم گفت : انقلاب پر برکت اسلامی برای ایران دستاورد های زیادی داشته است، از جمله این دستاوردها : تشکیل حکومت اسلامی و تحکیم و تکریم جایگاه زن در جامعه می باشد.

وی افزود : اگر بخواهیم حکومت و انقلاب اسلامی ما پایداری و پویایی خود را حفظ نماید باید زحمات زیادی را در جامعه متحمل شویم و همه اقشار جامعه وحدت خود را در بکارگیری این هدف حفظ نمایند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه: بعد علمی و امکانات قبل از انقلاب و بعد از آن را مقایسه نموده و اشاراتی به پیشرفت های کشور در سایه 40 انقلاب اسلامی داشته ،  و همه مردم و مسئولین را موظف به حفظ و ارتقاء آن  دانست.

طهماسبی اظهار داشت : انقلاب 40 ساله ما دستاوردها و پیشرفت های بسیاری داشته است : از جمله آنها ، پیشرفت هایی در زمینه اقتصادی ، نانو، انرژی هسته ای و امنیت مثال زدنی در بین مردم می باشد .

ارسال نظرات