کربلایی‌زاده در نشست خبری:

ادامه دادن خط مبارزه با طاغوت و استکبار وظیفه ماست

دبیر مجمع دانشجویان حزب الله با بیان اینکه انقلاب ما اساسا در اعتراض به استکبار ایجاد شده است؛ گفت: ما وظیفه داریم خط مبارزه با طاغوت و استکبار را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۱۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدصادق کربلایی زاده دبیر مجمع دانشجویان حزب الله ( مجمع دانشجویان عدالتخواه) دانشگاه علم و صنعت در نشست خبری که امروز به مناسبت آغاز هفته استکبارستیزی برگزار شد، گفت: واژه استکبار در فرهنگ دینی ما معنای گسترده‌ای دارد که ویژگی اصلی این تفکر خود بزرگ بینی و خود برتربینی است.

 

وی ادامه داد: انقلاب ما اساسا در اعتراض به استکبار ایجاد شد و برای ملت ایران قابل پذیرش نبود که بخواهد زیر بار تحمیل قدرت‌های استکباری و یا انسان و دولت مستکبر برود. برای همین استکبارستیزی یکی از آرمان‌ها و اهداف اصی انقلاب اسلامی است. 

کربلایی زاده تصریح کرد: اگر ما انقلاب را یک صیرورت و یک فرآیند در حال جریان بدانیم و نه یک واقعه تمام شده لازم است نسبت به آرمان‌های انقلاب هم تا همان حد دغدغه‌مند بمانیم. 

وی افزود: به قول امام خمینی (ره) مستکبرین منحصر به سلاطین، روسای جمهوری، دولت‌های ستمگر نیستند و یک مصداق آن‌ها همان اجانبی هستند که ملت‌ها را ضعیف شمرده و مورد تجاوز قرار می‌دهند. امام خمینی (ره) همچنین تصریح کردند یک مورد هم از مستکبرین دولت‌های جائری هستند که ملت‌های خودشان را ضعیف می‌شمردند و به آن‌ها تدعی می‌کنند. 

کربلایی زاده با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) رژیم طاغوت را به عنوان مستکبر می‌دانستند، افزود: شاخصه مستکبرین این است که ملت‌ها را ضعیف می‌شمردند و ملت را از روی استکبار نظر کرده و به ملت تدعی می‌کردند. 

وی ادامه داد: باید ببینیم که تک‌تک مسئولان ما الان در چه دسته بندی جای می‌گیرند و نحوه برخورد آن‌ها با مردم چگونه است، باید ببینیم در قوه قضائیه چه می‌گذرد و یا چه کسانی با تصویب لوایح استعماری راه را برای استکبار خارجی باز می‌کنند سوال این است الان چه کسانی سعی می‌کنند با جار و جنجال و بازی‌هایی که هر روز درست می‌کنند میخواهند افکار عمومی را از مسائل اصلی مملکت منحرف کنند و چه کسانی هستند که با دید تحقیر به مردم نگاه می‌می کنند و با ضعیف شمردن ملت راه حل مشکلات کشور را در نزد همان قدرت‌های استکباری جستجو می‌کنند. 

کربلایی زاده افزود: الان تفاوت مسئولان و دستگاه‌های جمهوری اسلامی با فلان کشور مستکبر یا وابسته به استکبار چیست الان از غزه گرفته تا یمن و کشمیر و میانمار مستکبرین عالم دارند مردم مستضعف را به خاک و خون می‌کشند، ولی مسئولان جمهوری اسلامی چه موضع شدیدی در قبال این وقایع گرفته اند و چه گامی برداشته اند.

دبیر مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت افزود: ما وظیفه داریم خط مبارزه با طاغوت و استکبار را ادامه دهیم در واقع ما انقلاب نکردیم که جای افراد با هم عوض شود ما برای اصلاح جامعه و رسیدن به آرمان‌ها دست به انقلاب زدیم و این را رسالت خود می‌دانیم در هر حال ما باید با مصادیق داخلی طاغوت و استکبار که خود را در حیطه جمهوری اسلامی پنهان کرده اند و همچنین مصادیق خارجی و جهانی آن مبارزه کنیم.

ارسال نظرات