خبرهای داغ:
در قالب آموزش دفاعی دانش‌آموزان انجام شد

اعزام کاروان دانش‌آموزی دختران خوي به اردوی راهیان نور

نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر پایه دهم خوی در قالب آموزش عملی درس آمادگی دفاعی به اردوی راهیان نور شمال غرب استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۸۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع زائران دانش آموز پایه دهم این شهرستان با اشاره به اهداف مهم اين ماموريت فرهنگي زيارتي در تربيت دانش آموزان انقلابي افزود: اعزام اين دانش آموزان در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع از ارزش هاي دفاع مقدس صورت     مي گیرد.

حجت الاسلام محمد رستمی عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه های فرهنگی و تأثیر گذار برای دانش آموزان است.

وی ضمن تاکید بر نقش مهم راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: سعی ما بر این است در این اردوها از حضور روحانیون و راویان بهره بجوییم تا  روش و سیره و سبک زندگی شهدا و همچنین روحیه ولایت مداری، گذشت، ایثار و شجاعت به دانش آموزان امروزی منتقل شود.

   گفتنی است که اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان واحدهای پیشگام دخترانه خوی در قالب10 دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات