خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

ایرانِ آباد با تکیه بر توان داخلی و کار جهادی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین راه اندازی دستگاه دوم حفاری مکانیزه در تونل خط دوم قطار شهری تبریز، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی عملیات گسترده ای علیه ملت ایران شروع کرده است که با تکیه بر توان داخلی و کار جهادی از این این شرایط عبور خواهیم کرد و کشورمان آباد خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۵۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و  سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه نیاز اصلی جامعه امروز ما توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی است گفت : تهاجم فرهنگی خانمان سوز دشمن طیف های مختلف سنی جامعه را از کودکان گرفته تا والدین آنها تحت تاثیر قرارداده است.
وی ادامه داد: در کنار این هجمه فرهنگی اتاق جنگ دشمن در قالب توطئه ای جدید جنگ اقتصادی علیه ملت ایران شروع کرده است که برای مقابله با آن نیازمند کاری جهادی هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه نسل جوان و تحصیل کرده راه حل مشکلات کشورهستند گفت : همان طور که در پروژه قطار شهری هم شاهد هستیم با تکیه بر توان جوانان متخصص ایرانی و نیروهای قرارگاه خاتم الانبیا ، سربازان جبهه عمران و آبادی مسیر رشد و تعالی نظام را با سربلندی طی می کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید برای عبور از مشکلات چشم به بیگانگان داشته باشیم بیان کرد: جوانان ایرانی تربیت یافته همان نسلی هستند که دست خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و دفاع مقدس را مدیریت کردند و امروز کشور نیازمند همت و تلاش همین جوانان است تا کشوری آباد و مستقل داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها