خبرهای داغ:
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی:

اردوی فرهنگی و هنری به مقصد نمایشگاه تبریز برگزار شد

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی از برگزاری اردوی فرهنگی و هنری به مقصد نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

 جواد رستم زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: اردوی یک روزه فرهنگی و هنری به مقصد نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان جوان برگزار شد.

وی بازدید از غرفه های نمایشگاه، حضور در نشست های نقد و بررسی کتاب و ... را مورد اشاره قرار داد و افزود: این اردو برای نخستین بار برگزار شد که در صورت استقبال شرکت کننده ها در سال های آینده هم تکرار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان یک پدیده‌ و مهمترین رویداد فرهنگی در سطح کشور به شمار می رود، ادامه داد: هر دوره‌ برگزاری منجر به معرفی عناوین جدید و تازه‌های نشر می‌شود بنابراین حضور در چنین نمایشگاه هایی برای هنرمندان به ویژه نویسندگان حائز اهمیت است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی وجود این سری نمایشگاه ها را برای تبادل آراء و نظرات، آشنایی نویسندگان جوان با چهره های پیشکسوت و فعال، استفاده از تجربیات نفرات شاخص امری ارزشمند دانست و بیان کرد: حضور در چنین محافلی در بارورسازی استعدادها نقش عمده ای دارد.

رستم زاده برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز را در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و افزایش مبادلات فرهنگی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه کتاب موجب افزایش شاخص‌ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم شده و همچنین موجب افزایش انگیزه‌ مولفان و ناشران برای تولید آثاری بهتر و برتر می‌شود .

انتهای پیام

ارسال نظرات