نماینده ولی فقیه سپاه آمل

تلاش دشمن در ایجاد جو ناآرام اقتصادی کشور/ باید شرایط کنونی کشور به درستی برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان، نمایده ولی فقیه در سپاه آمل با بیان اینکه آرامش در حال بازگشت به بازار است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک جو روانی در جهت این بود که کالاهای اساسی مردم در بازار وجود ندارد و یا اجناس در حال گران شدن است که با تدبیر مردم و بصیرتشان این نقشه براب شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۰۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه آمل ،جلسه شورای راهبردی وپایگاه المهدی عج بسیج طلاب وامورروحانیون با حضور امام جمعه دابو و دشت سر و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امل و رییس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر روحانیون در دفتر امام جمعه دابودشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان، نمایده ولی فقیه در سپاه آمل در این جلسه با بیان اینکه آرامش در حال بازگشت به بازار است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک جو روانی در جهت این بود که کالاهای اساسی مردم در بازار وجود ندارد و یا اجناس در حال گران شدن است که با تدبیر مردم و  بصیرتشان این نقشه براب شد.

وی با اشاره به اینکه روحانیون باید به مسائل اقتصادی و صحبت در موردشان نگاه ویژه ای داشته باشند، اظهار داشت: امروز مردم نیاز به امید دارند و روحانیون باید پای صحبت های مردم بنشینند.

این مسول با بیان اینکه روحانیون در بصیرت افزایی و ارتقاء آگاهی عمومی در مسائل مذهبی و سیاسی نقش بسزایی دارند، تاکیدکرد: امروز مورد وثوق ترین فرد برای مردم روحانیون هستند که بر اساس علم و آگاهی به مسائل و مشکلات آنها می توانند مشکلات را به درستی به مسولین انتقال دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه نمی تواند به گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران فکر کند، تاکیدکرد: نقشه اصلی دشمن در خصوص مسائل اقتصادی و فرهنگی است.

نمایده ولی فقیه در سپاه آمل با بیان اینکه روحانیون مسائل سیاسی اجتماعی روز را برای مردم تحلیل کنند، افزود: باید شرایط روز برای مردم به درستی تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها