نقش بسیج نقش روشنگری و بصیرت افزایی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش بسیج را نقش روشنگری و بصیرت افزایی عنوان کرد و افزود:این موضوع به صورت دوچندان بر عهده بسیج کارمندان است.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۹۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان شهید کاظمی با بیان اینکه شرایط امروز کشور قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست گفت: امروز به برکت تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه تفکر ما از پایگاه بسیج و بسیجی بودن جز وظیفه ساری و جاری نیست افزود: بسیجی وظایف دیگری نیز دارد و آن سعی و تلاش مستمر و ویژه در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی است که بر عهده تک تک بسیجیان عزیز می‌باشد.


وی گفت: امروز ما در حال سپری کردن آزمون بزرگی هستیم و ما باید با نگاه و نقشی هدایتگر و پیشبرندگی با ارائه راهکار به منظور کمک به مسوولان در عرصه حاظر باشیم.


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان افزود:رویکرد سپاه کمک به دولت است و ماموریت‌های آن تلاش برای آبادانی و اقتدار ایران اسلامی است که خوشبختانه بسیج در این حوزه توانسته نقش آفرینی خوبی داشته باشد.


وی با بیان اینکه امروز امکانات سپاه و نیرو‌های مسلح در اختیار دولت قرار دارد افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و اگر مردم در صحنه نباشند مشکلات زیادی خواهیم داشت، بنابراین باید از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه تفکر بسیجی، روحی جهادی و انقلابی بودن را به عنوان یک اصل برای تمام بسیجیان عنوان کرد و بیان داشت:همگی باید این اصل را بپذیریم و و در همه ادارات نهادینه کنیم.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی جنگ روانی و رسانه‌ای را نیز به راه انداخته و مدام در حال پمپاژ ناامیدی در سطح جامعه است اضافه کرد: جز با تفکر بسیجی و انقلابی راه دیگری برای غلبه بر دسیسه‌های دشمنان وجود ندارد و باید اقداماتی صورت بگیرد که مردم را نسبت به نظام امیدوارتر کرد.

خوش اقبال تاکید کرد: با اطمینان می‌گویم که برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب بواسطه حضور مردم از این شرایط اقتصادی ورق خواهد خورد.


در این مراسم حسین خوش اقبال به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان شهید کاظمی استانداری کردستان معرفی شد؛ و از علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قبل تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات