خبرهای داغ:
در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز؛

عرضه جدیدترین کتب حوزه دفاع مقدس در غرفه شهید کاظمی

جدیدترین عناوین از کتاب های حوزه دفاع مقدس در غرفه شهید کاظمی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۹۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول غرفه انتشارات شهید کاظمی در تشریح فعالیت های این غرفه گفت: انتشارات شهید کاظمی در زمینه نشر کتاب های دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان، شهدا و ایثارگران و همچنین شهیدان مدافع حرم فعالیت می کند. 

کیوان محمدی با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه قابل قبول است، در مورد آثار پرفروش این غرفه افزود: کتاب تازه منتشر شده «سربلند» با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم، محسن حججی و همچنین کتاب «یادت باشد»، زندگینامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید از کتاب های پرفروش این انتشارات در چند روز گذشته بوده است.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: کتاب مربع های قرمز از تازه های انتشارات شهید کاظمی است که برای اولین بار در نمایشگاه تبریز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها