خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

به برکت انقلاب اسلامی ملت ما سربلند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به برکت پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ملت ما امروز سربلند و عزتمند است.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۵۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی کشور را از حالت فلاکت و ملّت را از حالت توسری‌خوری و ذلّت و سرافکندگی خلاص کرد؛ ملّت ما امروز سربلند است و این بزرگترین دستاورد ممکن برای یک کشور و برای یک ملّت است.

وی با ذکر این نکته که در فیش های حقوقی مستشاران آمریکایی پارامتری به نام حق توحش اعمال می شد گفت: امروز به مراتب وضعیت ما از قبل انقلاب بهتر است.

سرایی ادامه داد: یکی از شگردهای دشمن این است که بگوید شما نمی توانید، شما شکست خوردید، این جنگ روانی دشمن است، البتّه در داخل هم کسانی هستند که  خواسته‌ی دشمن را در فضای حقیقی و مجازی تبلیغ می کنند که به لحاظ عقلی و منطقی قابل پذیرش نبوده و محکوم به شکست است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملت ما و جوانان ما در هر زمینه ای اراده کرده اند به اوج قله عزت و افتخار رسیده اند، اضافه کرد: بنابراین باید در زمینه های مختلف اعم از علمی، اقتصادی و ... با برنامه ریزی و عزم راسخ گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی سرشار از ذخایر طبیعی و خدادادی و سرمایه انسانی است، بیان کرد: در صورت مدیریت درست ثروت های موجود می توان در هر زمینه ای به رشد و رونق و پیشرفت دست پیدا کرد.

در پایان این مراسم که با حضور پرشکوه خانواده شهدا، رزمندگان، بسیجیان، روحانیون، ماموستاها ،  فرماندهان پایگاه ها، نخبگان، فرهیختگان، مسئولین و مدیران شهرستان شهید پرور شاهین دژ برگزار شد، مطالبات بسیجیان دلاور این شهرستان در قالب بیانیه قرائت و مور تایید حضار قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات