خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

۱۸۰۰ دانش آموز میاندوآبی به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم از شهرستان میاندوآب به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۸۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از میاندوآب، اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دانش آموزان در این اردوی یک روزه از مناطق عملیاتی بازدید می کنند، افزود: کار اعزام این دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزان و مربیان انجام می گیرد.

وی گفت: امسال ۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در مرحله نخست و در ادامه ۹۰۰ نفر دانش آموز پسر به این اردوها اعزام می شوند.

 مولودی تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته از این اردوها  بهره کافی را ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امنیت ما به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور کانون انسان سازی و فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری و ایثار و گذشت در دانش آموزان از جمله اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است، افزود: دانش آموزان باید با زندگی نامه و وصیتنامه شهدا آشنا شده و آن را در زندگی خود به کار گیرند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات