فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاتم:

مسابقات بومی محلی در محله شهدای هادی آباد برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از برگزاری مسابقات بومی محل در محله شهدای هادی آباد هرات در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۳۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) با حضور مسئول فرهنگی ناحیه خاتم برگزار شد.
در این جلسه ابتدا فرمانده حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را یک اولویت بسیار مهم عنوان کرد و به توجه بیشتر روی این مسئله مهم تاکید کرد.
محمد دهقان هراتی همچنین اشاره ای به برنامه های حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات بومی محلی، شناسایی و معرفی افراد معتاد به کمپ ترک اعتیاد، برنامه ریزی جهت برگزاری همایش پیشگری از اعتیاد در محله شهدای هادی آباد، تهیه سبد حمایتی جهت افراد معرفی شده به کمپ ترک اعتیاد و ... از برنامه های این حوزه در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه نیز بر اهتمام جدی نسبت به طرح کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و در خصوص اجرای طرح در محله شهدای هادی آباد قول همکاری و مساعدت داد.
گفتنی است محله شهدای هادی آباد هرات در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی قرار گرفته است.
ارسال نظرات