آغاز فعالیت موکب شهدای کهگیلویه

مسئول موکب مردمی شهرستان کهگیلویه با آغاز فعالیت موکب شهدای کهگیلویهاشاره به ضرورت و اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: این موکب برای دومین سال متوالی در مسیر زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۵۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
سید خدایار زینی پور افزود: موکب مردمی شهدای کهگیلویه در زمینی به مساحت یک هکتار و در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان، نرسیده به سه راهی گرمز در مسیر زائرانی از ۷ استان داخلی و ۲ کشور افغانستان و پاکستان واقع شده است.
وی با بیان اینکه موکب شهدای شهرستان کهگیلویه، سال گذشته به بیش از ۳۴۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات رسانی کرد اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این موکب امسال پذیرای ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی باشد.
زینی پور بیان کرد: این موکب از قسمت‌های مختلف، استراحت گاه خواهران و برادران به صورت مجزا، نماز خانه، غرفه‌های فرهنگی، غرفه‌های توزیع مواد غذایی، آشپزخانه و بهداری صحرایی تشکیل شده است.
مسول موکب شهدای کهگیلویه گفت: بیش از ۷۰ خادم به صورت شبانه روزی، کار تهیه صبحانه، ناهار، شام، چای، شربت، آب سرد و گرم، قهوه و دیگر مواد غذایی مورد نیاز زائران را بر عهده دارند.
محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه هم در این مراسم با بیان اینکه ساخت این موکب ۲ ماه طول کشید افزود: افراد زیادی برای برپایی این موکب فعالیت کردند که این فعالیت‌ها تا دو روز بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
خنجری معاون فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم با اشاره به ضرورت همکاری برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی اضافه کرد: برپایی این موکب افتخاری برای مردم شهرستان کهگیلویه است و همه باید برای ادامه فعالیت این موکب تلاش کنند.
ارسال نظرات