آغاز ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته، مجوز احداث ۱۲ چمن مصنوعی برای شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده صادر و برای هر کدام از زمین‌ها ۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۵۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
عدل هاشمی پور افزود: از این تعداد، ۶ زمین چمن مصنوعی به شهرستان کهگیلویه، به شهرستان‌های چرام و لنده هر کدام یک زمین و ۴ زمین نیز به شهرستان نفت خیز بهمئی اختصاص یافت که امروز شاهد کلنگ زمینی این زمین به نمایندگی از ۶ زمین چمن مصنوعی کهگیلویه هستیم.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط و شادابی جوانان اضافه کرد: ورزش نقش موثری در تندرستی و ایجاد نشاط بین مردم دارد که باید تلاش کرد با توسعه زیر ساخت‌های ورزشی، این مهم را در شهرستان ارتقاء داد.
هاشمی پور با بیان اینکه زمین‌های ورزشی در روستا‌های پرجمعیت و نقاط شهری شهرستان‌ها احداث می‌شوند افزود: مردم و مسئولان باید در حفظ و نگه داری این اماکن ورزشی کوشا باشند.
وی بیان کرد: تلاش می‌شود این زمین‌های ورزشی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم توجه به ساخت اماکن و توسعه امکانات ورزشی را خصوصا برای روستا‌ها مهم خواند و گفت: علاوه بر راه اندازی این زمین‌های ورزشی طرح‌های عمرانی دیگری در زمینه ورزش در شهرستان کهگیلویه فعال است.
جعفر نیکبخت اضافه کرد: تلاش می‌شود دیگر امکانات و اماکن ورزشی مورد نیاز شهرستان، شناسایی، اولویت بندی و اعتبار لازم برای تهیه و ساخت آن‌ها تامین شود.
نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه هم در این مراسم گفت: مجموعه ورزشی روستای چنگلوا، خانه جوان شهر دهدشت، سالن ورزشی روستای درغک، سالن ورزشی دیشموک و ورزشگاه شهر قلعه رئیسی از دیگر طرح‌های عمرانی فعال در حوزه ورزش شهرستان کهگیلویه هستند.
ارسال نظرات