اگر می‌خواهید آسیبی به مملکت نرسد، پشتیبان ولایت فقیه باشید

کد خبر: ۹۰۶۹۲۲۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
 به گزارش  سرویس  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، به نقل از ساجد، شهید «سید محمد حسن صنیع خانی» در فروردین ماه ۱۳۴۵ در یکی از جنوبی‌ترین محلات جنوب شهر تهران چشم به جهان گشود. وی از طریق بسیج سپاه پاسداران به کردستان رفت و بعد از اتمام دوره خود به تهران بازگشت، ولی بار دیگر نیز به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت تا در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

« وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ.

مَن طَلَبَنِی وَجَدَنِی وَ مَن وَجَدَنِی عَرَفَنِی وَ مَن عَرَفَنِی عَشَقَنِی وَ مَن عَشَقَنِی عَشَقـــتُهُ وَمَن عَشَقـــتُهُ قَتَلــتُهُ وَ مَن قَتَلـــتُهُ فَعَلیه دِیــتُهُ وَ مَن عَلَیَّه دِیـــتُهُ وَ أَنَا دِیـــتُهُ..

با نام خدا و درود به مولا صاحب الزمان (عج) و نائبش امام خمینی و سلام بر امام حسین (ع) عزیزم چند پیام و وصیت دارم که برای پدر و مادر عزیز و امت قهرمان می‌گویم البته وصیت‌نامه اصلی را بعدا ان‌شاءالله خواهم نوشت.

۱- هیچ دوست ندارم برایم گریه نکنید، چونکه اولاً شهید گریه ندارد و بعد اگر شما گریه کنید دشمن می‌خندد.

ادامه دادن راه شهید برتری بزرگی بر گریه کردن و عزاداری شهید دارد. از خدا می‌خواهم که من در زنده ماندنم کاری برای اسلام و انقلاب و الله نکردم شاید کشته شدنم خدمتی به اسلام بکند البته خدا می‌داند که ان‌شاءالله هدف حقیر شهید شدن نیست بلکه پیروزی اسلام است برای امت مسلمان و اهالی جنوب شهر و مخصوصاً دانش آموزان و برای پدر و مادر عزیزم چند پیام دارم این چند پیام را از برادر حقیر و گناهکار پشیمانتان بپذیرید.

اول اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید اگر می‌خواهید آسیبی به مملکت نرسد.

دوم اینکه همیشه این فکر را از عقلتان بیرون بیاورید که ما به زودی جنگمان تمام می‌شود بلکه ما تا موقعی که پرچم حسین (ع) را در تمام کشور‌ها و جهان بر پا نکنیم باید بجنگیم تا موقعی که ظلم و استعمار وجود دارد ما باید بجنگیم حتی اگر ۳۵ میلیون کشته بشوند.

سوم اینکه هدف را فراموش نکنید همیشه به یاد الله باشید و یاد خدا کنید خیلی زیاد، هرکاری که می‌کنید خدا را در نظر داشته باشید البته این‌هایی که می‌گویم عمل نکرده‌ام و دعا می‌کنم خدا توفیق عمل این کار‌ها را به ما بدهد در نهایت وصیت می‌کنم در مورد نماز قضا هرچقدر که پدر و مادرم خواستند برایم نماز قضا بخوانند چند روز برایم روزه بگیرید در مورد تشییع جنازه از شما خواهش می‌کنم هیچ خرجی برایم نکنید و در مورد دفن هرکجا که امام حسین (ع) بخواهد همان جا خواهم دفن شد. اگر چیزی هم دارم به حساب جیهه بفرستید.»

ارسال نظرات