خبرهای داغ:
در ماکو

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از زائران اربعین ترکیه ای و اروپایی در مرز بازرگان تشکیل شد

جلسه هماهنگی استقبال از زائرین اروپایی و ترکیه ای در سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی استقبال از زائرین اروپایی و ترکیه ای که از مرز بازرگان جهت شرکت در پیاده روی اربعین وارد ایران می شوند با حضور مسئولین شهرستانی و استانی ظهر امروز در سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار گردید .

 در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو گفت: انشا الله بتوانیم استقبال مناسبی از زائران اربعین داشته باشیم و خادم خوبی برای عزای ابا عبدالله الحسین (ع ) باشیم.

وی مطالبی در خصوص هدف از قیام امام حسین (ع) و لزوم پیاده روی اربعین برای نشان دادن عظمت عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) برای جهانیان لازم است ایراد نموده و گفت: امام حسین (ع) حبی در قلب مردم ایجاد کرده است که مردم خود به خود محب اهل بیت (ع) هستند.

در ادامه طالبی نماینده سپاه قدس در خصوص تهدیدات مد نظر، ما به التفات سوخت و میزان ارزی که وارد خواهد شد و تامین امنیت های مرز مطالبی ایراد نموده و در ادامه گفت:  هماهنگی های لازم جهت پذیرایی و استقبال صورت گرفته است.

سپس رضا موذن نماینده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در خصوص مسائل فرهنگی و مبلغان و موکب زنی ها و ایجاد فضاهای فرهنگی مطالبی مطرح کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات