رونمایی از پوستر دومین جایزه کتاب سال کردستان

پوستر دومین جایزه کتاب سال کردستان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۴۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب در استان کردستان که در قالب ۲۳۰ غرفه و با حضور ناشران داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار شده است، چندین کتاب و پوستر به عنوان بخشی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه رونمایی شدند.

نخستین جایزه کتاب سال استان کردستان سال ۹۰ در شهرستان کامیاران برگزار شد و دومین جایزه آن هم در سقز برگزار خواهد شد.

در پنجمین روز از برپایی این نمایشگاه پوستر دومین جایزه کتاب سال کردستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از دویتداران کتاب رونمایی شد.


این جایزه با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی در سال‌جاری برگزار می‌شود.

از جمله شرایط شرکت در دومین جایزه کتاب سال کردستان شامل چاپ و انتشار آثار ارسالی در بازه سال‌های ۹۱ الی ۹۶ است و اثر ارسالی نباید شامل کتب درسی باشد.

کتاب‌ها باید دارای برگه اعلام وصول باشند و تنها آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورندگان یا ناشران کتاب از استان باشند.

این جایزه به کتاب‌هایی برتر در حوزه دین و فلسفه، حقوق و سیاست، تاریخ، ادبیات، جامعه شناسی، هنر و معماری، زبانشناسی، جغرافیا، حوزه کودک و نوجوان اعطا خواهد شد.


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان تا بیستم دی‌ماه امسال است.


کتاب کار ریاضی و فارسی اول ابتدایی اثری از نفیسه ایمانیان، دل له ویژه کوردیدا اثر صارم‌الدین افتخاری، کانی شفا اثر خسرو خسروی کردستانی، نهنگ آبی اثر طاهره اصفهانی، ترجمه کتاب یک شیوه علمی به سوی دانش آیورودا اثر لیلا مامی، تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان کامیاران اثری از رسام علیخانی، آموزش صداشناسی اثری از گلاویژ نظریان، ترجمه، نمواربندی و خلاصه کتاب قطری‌الند و بل‌الصدی اثری از آرش احمدی از جمله کتاب‌هایی است که در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان رونمایی شدند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات