نشست «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

خبرگزاری بسیج: مدیر اداره فعالیت‌های دینی، ادبی و هنری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری نشست دو جلسه‌ای «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۳۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، جمشید ندافی گفت: نشست دو جلسه‌ای «یک ارتباط دوست داشتنی» به ما خواهد آموخت که چگونه با دیگران رفتار داشته باشیم تا بتوانیم آنان را در کنار خود حفظ کرده و در نهایت به یک دوستی پایدار بیانجامد.

وی به اهمیت برگزاری این نشست پرداخت و افزود: با توجه به جذب شدن جوانان به ارتباط در فضای مجازی که بسیاری اوقات باعث آسیب رساندن به نسل جوان و فرهیخته‌ی کشور عزیزمان ایران می‌شود، اداره فعالیتهای دینی ادبی هنری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در نظر دارد با برگزاری این نشست‌ها جوانان دانشجو را به ایجاد ارتباط صحیح تشویق و اصول تداوم بخشی ارتباط ایجاد شده را برای دانشجو تبیین نماید.

ندافی یادآور شد: این نشست در دو جلسه با مدیریت علمی و هدایت مدبرانه دکتر سید عبدالله قاسم تبار عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی ارائه می‌شود.

مدیر اداره فعالیتهای دینی ادبی هنری جهاد دانشگاهی در پایان گفت: این نشست دو جلسه‌ای در روز دوشنبه 23 مهر و 30 مهر سال 97 ساعت 19 الی 21 در سالن الغدیر دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات