محرومیت زدایی اقدامی جهت رفع حوائج مردم و جهاد در برابر دشمنان است

محرومیت زدایی هم رفع حوائج مردم و هم جهاد در برابر دشمنی است که قصد ناامید کردن جامعه را دارد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با توجه به برگزاری مقتدر رزمایش" محمد رسول الله"۲ که در تاریخ (۹ شهریور آغاز و در ۱۵ مهر) پایان یافت لذا به برکات این رزمایش طی گزارشی به عملکرد حوزه محرومیت زدایی در مناطق محروم پرداختیم.

برگزاری رزمایش‌ها و تمرینات و آمادگی مختلف سپاه در تمام حوزه‌ها و در پهنه جغرافیایی کشور بویژه در مناطقی مانند استان‌های مرزی منجمله در کردستان که از حساسیت بالاتری برخوردار است و نیزجزو مناطقی است که نیازمند اشراف اطلاعاتی بیشتری است، برکات مخصوص به خود را برای مردمان این مناطق به ارمغان خواهد آورد.

همزمان با برگزاری  رزمایش معاونت محرومیت زدایی و مردم یاری در سپاه بیت المقدس کردستان ماموریت پیدا کرد در مناطق محروم که از کامیاران شروع و در مسیر سرواباد ادامه و به مریوان ختم شد، ارائه خدمت نماید.

عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی و مردم یاری در سپاه بیت المقدس کردستان در این باره اظهار داشت: به برکت برگزاری "رزمایش محمد رسول الله" ۲،  احداث ۲۶ واحد مسکونی و واحد مددجویی کمیته امداد در مسیر گشکی و روستا‌های اطراف شروع شده که حداکثر تا دو ماه آینده ۲۶ خانوار را صاحب مسکن خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا در شهرستان‌های سروآباد و مریوان نیز به تعداد ۴۱ واحد شروع به کار شده  که همزمان در حال اجرا است.

عزیزی فر در خصوص رسیدگی به محرومین منطقه بیان داشت: بسته‌های معیشتی تغذیه ای  از جمله برنج، روغن، قندو...تهیه و در بین محرومین روستا‌های مناطق رزمایش که از پیش توسط پایگا‌های شهید کاوه و حوزه‌های بسیج و گردان‌ها شناسایی شده بود توزیع شد.

وی با اشاره به پروژ‌های عمرانی عنوان کرد:۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در مسیر‌های کامیاران، گشکی، سرواباد و مریوان در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا می‌باشد که این پروژ‌ها بعد از اتمام به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به مردم منطقه تقدیم خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس افزود: سپاه توانمندی دولت‌ها و خدمات آن‌ها به مردم را به عنوان دستاورد‌های نظام تلقی کرده و صادقانه تلاش می‌کند تا اقدامات اساسی برای برون رفت کشور از تحریم‌های اقتصادی قوت بیشتری بگیرد و تاثیرات قابل ملاحظه‌ای در رفع بیکاری و رفاه و معیشت مردم عزیزمان داشته باشد.

وی در پایان افزود:یکی از موضوعات بسیار مهمی که در دستور کار سپاه بیت المقدس قرار دارد موضوع محرومیت زدایی و زدودن غبار فقر از چهره جامعه است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات