فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

فرهنگ شهید و شهادت، جایگاه رفیعی دارد که قابل درک نیست

سرهنگ امامی عنوان داشت: فرهنگ شهید و شهادت با توجه به آیات و روایاتی که از معصومین (ع) ذکر شده است، جایگاه رفیعی دارد که قابل درک نیست.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۶۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج اشکذر: سرهنگ سید اسدالله امامی درمصاحبه‌ای به مباسبت برگزاری آبروی محله با اشاره به نقش ایثار و شهادت در امنیت ملی، ابراز کرد: امروز قدرت از سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تبدیل شده است، یعنی دشمن تاب و توان مبارزه نظامی با ما ندارد، قدرت را در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تلقی کرده است.
وی با با بیان اینکه هراس نداشتن از مرگ از مولفه‌های فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان داشت: منظور از این جمله، هر نوع مرگی نیست بلکه مرگی که در راه خدا باشد.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: کسی که دارای فرهنگ ایثار و شهادت باشد، ریشه‌های این فرهنگ که وقار، صمیمیت و روحیه انقلابی است را در خود به وجود آورده و هرگز در زندگی لغزش پیدا نخواهد کرد و از حرام خدا اجتناب می‌کند که اجتناب از حرام خدا، انسان را به سوی کمالات هدایت می‌کند.
وی با تاکید بر این مطلب که انسان باید به گونه‌ای زندگی کند که بتواند مقام شهدا را درک کند، خاطرنشان کرد: در این خصوص، نمونه برتری قدرت نرم، انقلاب اسلامی بود، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو نمونه است که ما می‌توانیم به عنوان مدعی فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان سرلوحه امنیت ملی قرار دهیم.
وی، افزود: روحیه شهادت طلبی و روحیه انقلابی که ملت ما هم در جبهه و هم در پشت جبهه داشتند، سبب پیروزی ایران اسلامی شد.
ارسال نظرات