خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرمانده سپاه نقده با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد

سرهنگ پاسدار علی برنا فرمانده سپاه نقده با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۱۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه نقده در این دیدار گفت: نیروی انتظامی یک رکن مهم و اساسی در ایجاد امنیت شهرهای کشور و مرز‌های این مرز و بوم است؛ سپاه و ناجا و دیگر رکن‌های نظامی کشور عضوهای جدا ناپذیر ایران اسلامی هستند و باید بیش از پیش با همکاری هم در راستای تحقق اهداف انقلاب، آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ایی (مدظله العالی) قدم بردارند.

برنا گفت: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

سرهنگ موذن فرمانده انتظامی نقده با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرموده اند « اگر سپاه نبود کشور نبود» گفت: پلیس و نیرو‌های انتظامی همواره با روحیه بسیجی حافظ امنیت و آرامش در کشور هستند و قطعا از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای بعضی از ماموریت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در بسیج مردمی افزود: نیروی انتظامی تلاش می کند که با همکاری سپاه پاسداران و استفاده از توان موجود در بسیج، از این ظرفیت ویژه برای ارتقای امنیت پایدار در شهرستان بهره‌برداری کند.

موذن خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی بی مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان این نیرو‌های مقدس اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظرات